Wij zijn bezig voor een tweede. Bij de eerste ging alles heel snel, 2 sept spiraal eruit, 17 okt een miskraam en op 14 nov een positieve test. Deze test had ik toevallig gedaan omdat ik naar de kaakchirurg was geweest en wilde weten of ik pijnstillers kon nemen. En was als verrassing voor ons heel snel positief. Nu zijn we al een aantal maanden bezig voor een tweede. Vorige maand was ik 5 dagen overtijd, ik deed een test, voor mijn gevoel alleen maar formaliteit aangezien ik ook al 2 weken heel misselijk was en het heel zuur had. Maar helaas was de test negatief en een dag later werd ik inderdaad ongesteld. En de misselijkheid zakte ook af. Na 2 weken begon weer de misselijkheid en het zuur hebben. Afgelopen maand kreeg ik echter weer een bloeding maar nu 5 dagen te vroeg. Ik heb altijd heel veel pijn als ik ongesteld moet worden, nu viel dit erg mee en ik had heel helder bloed en duurde ook maar 2 dagen. En ik bleef gewoon misselijk en dat ben ik nog steeds. En helaas ook nog zuur en heel veel lucht in mijn maag waardoor ik regelmatig moet boeren. Heb een vaag gevoel in mijn buik, een soort van gespannen gevoel. Ben ik misselijk van iets heel anders of zou er toch meer aan de hand en dan vooral wat leukers zijn in mijn buik??
Niemand?! Kan het misschien innestelbloed zijn? Ik weet alleen wel dat ik na 3 weken aan elkaar misselijk er wel gek van word....
Hier precies hetzelfde al 2 maanden regelmatig misselijk pijnlijke borsten.Maar testen negatief,afwachten tot woensdag.Dan als niet ongi ff testje wagen.succes.
Nee, vanwege die bloeding niet. Maar die bloeding voelde met alles anders dan mijn normale menstruaties. Dan heb ik hele heftige hoofdpijn, vreetbuien (van chocola dat bij wijze nog in m'n kiezen en dan hartig willen), heel veel en heftige krampen. Geen van dit had ik. Vandaar dat ik heel erg twijfel of het wel gewone menstruatie was. En hiervoor ging die misselijkheid ook gewoon weg en nu niet. Ik heb ook geen idee hoe lang ik na deze bloeding een test kan doen.
hey talithatje' het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn. heb je al getest ??? zo niet zou ik dat gaan doen. het is idd raar dat je nog steeds zo misselijk bent!! ik hoop op goed nieuws voor je
Nee, vanwege die bloeding heb ik dat nog niet gedaan en ik weet ook niet precies hoe lang ik daarna een test kan doen.
Dan moet ik nog even wachten. Deze bloeding was eerder dan mijn menstruatie, dus ik denk dat ik dan een week na deze bloeding ga doen. Dat is over 5 dagen.
Als je zwanger bent van een tweeling, heb je dan eventueel meer innestellingsbloed?? Bij mijn vriend komt een tweeling namelijk heel veel voor. Zijn moeder heeft na hem, namelijk nog 2x een tweeling gehad. Misschien dat ik daarom ook zo heel misselijk ben, daar had ik bij mijn vorige zwangerschap helemaal niet last van namelijk. Of zijn dit hele rare en gekke gedachtes??