Al de extra kilo`s op je heupen boven benen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dani84, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

    Dot Fanatiek lid

    18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik het ook. Op foto's van toen zie je door een stretch rokje echt twee van die dikke hammenop mijn heupen, bah.
    Hoe heb ik dat toen aan kunnen doen. :confused:
    Maar eenmaal bevallen wel weer netjes eraf door heel veel lichaamsbeweging, borstvoeding en de trappen in flatje.
    Nu weer zwanger na 7 jaar en die hammen komen weer terug, nu let ik wel op de kleren die ik koop. Ik was pas weer een stretchrokje aan het passen en een vriendin zei' het tekent een beetje"
    Oja daar zijn ze weer, bedankt voor de subtiele tip ;)
     
  2. zwik

    zwik Actief lid

    29 feb 2008
    155
    0
    0
    Delft
    Bij mij zit het, behalve op mijn buik, ook rond mijn bovenbenen. Ik pas gelukkig nog wel in mijn (positie)broeken, maar zie het voor de spiegel. Ook meer cellulitis :cry:
     
  3. sanna

    sanna Actief lid

    19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    pff hier ook een die echt overal is aangekomen,vindt het gewoon echt niet leuk meer! Mijn benen,mijn armen, heupen billen alles! Ik was nooit graatmager maar maat 38/40 zeg maar! had begin van mn zwangerschap 2 rokken gekocht een spijkerrok van mamalicious en een zwarte rok van queen mum. Nou ik had ze 3 weken niet aangehad en probeer ze vandaag aan te doen, ik knap er zowat uit! kon wel huilen. Het ziet er niet uit en kan niet meer ademen erin! En dan zijn de rokken maat L en maat 42!
    Mijn garderobe was al niet groot (zw kleding) op zo een manier wordt het steeds minder
     

Deel Deze Pagina