ze gaat telkens staan in haar bedje!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by peetjuh23, Apr 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    Nou demi heeft ook weer iets nieuws. Ze heeft door hoe ze met haar slaapzak en al kan gaan staan in haar bedje. Maar het probleem hiervan is dat ze zelf nog niet weer kan gaan zitten of liggen, met het gevolg dat ze keihard gaat huilen.
    Doen jullie kindjes dit ook en wat kan ik hier tegen doen?

Ze ging altijd direct slapen als ik haar in bedje legde maar nu.... Gisteravond heb ik haar 9 keer weer neer moeten leggen, en vanmorgen ook 6 keer. Dan is dat niet zo'n heel groot probleem, maar het is wel even lastig.

2. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    niemand?

3. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Hier ging Youri ook iedere keer staan, maar kon niet zelf weer gaan zitten, dus ja iedere keer maar weer neerleggen.

Ik ben heel blij dat hij nu zelf kan zitten en liggen, maakt het een stuk makkelijker ;)

Verder geen tips, sorry!

4. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    Merel doet het ook. Gewoon terug leggen....verder heb ik geen tips. We stopten de slaapzak in, maar dan raakte ze helemaal in de knoop. Dus we gaan gewoon elke keer naar haar toe en leggen haar weer neer.

5. lila07

lila07 Actief lid

Oct 29, 2007
    298
    0
    0
    België
    Een tip, maar klinkt raar: wij legden de slaapzak vast aan haar middel. Ze kon nog zitten, draaien, maar niet meer recht. Niet te los natuurlijk, zien dat het niet gevaarlijk wordt... Na een paar nachten probeerde ze niet meer recht te komen. Ze sliep een heel wat beter in! Bij ons heeft het dus geholpen.

6. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

civan deed dit ook en liet zich dan gewoon op zijn kont vallen en ging dan weer liggen :confused:

Share This Page