Al de hele dag harde buiken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

hallo!

Ik ben bijna 18 weken zwanger en heb vandaag al de hele dag harde buiken zodra ik een stap of 10 zet komt het weer opzetten en het ontspant ook maar heeeeel moeilijk weer. Nu maar rustig op de bank en dan gaat het wel maar voel me er niet fijn bij...

Wat ik wil bereiken met dit topic weet ik niet maar denk dat ik het gewoon even kwijt wilde bij mede zwangere;)

2. mappel

mappel Niet meer actief

Ik hoor dat vaker... ben je een beetje te druk geweest soms?

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ik heb t ook heel veel gehad vanaf een week of 20, zolang ze weggaan als je je ontspant is t goed kreeg ik te horen, wanneer je er na een nacht slapen weer vrolijk mee opstaat ff de vk bellen ;)
    Moest zelf elke keer laten controleren op blaasontsteking want hier kan t ook door komen.
    En anders ben je te druk (geweest), ik moest minder gaan werken om te zorgen dat ik niet constant harde buiken had.

4. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Blaasontsteking?

5. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Ik ook, ik had ook met 18 weken te vaak harde buien (Hoeft niet voor jou te gelden natuurlijk) en moest me toen voor 50% ziek melden, van zowel de HA als de VK. Ik moet er dan wel bij vermelden dat ik al om 0515 op stond en pas om 2000 thuis was...

Je baarmoeder is vaak gewoon aan het oefenen. Hopelijk wordt eht gauw wat minder bij je.

6. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hallo dames!

Bedankt voor jullie reacties! Vandaag toch maar even de vk gebeld had steken in mijn vagina en redelijk veel roze afscheiding(voelde het lopen)

Advies is heel rustig aan doen voor nu en als er ritme komt in de harde buiken en meer roze krijg meteen terug bellen.

7. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hou je topic even in de gaten!
    Hier gister ook roze afscheiding en ook last van harde buiken. Nu ook spierpijn gevoel tussen mn benen.
    Hopelijk trekt het snel weg, schrikken hè?!

8. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ja je schrikt er toch behoorlijk van. Moet morgen even terug bellen hoe het gaat heb gelukkig een fijne vk want ik had haar eerst een sms gestuurd omdat ik niet wilde bellen op zondag, ze belde meteen terug om meer info te krijgen.

We zullen zien hoe het gaat. Jij ook rustig aan doen he want dat denkt ze dat het bij mij is.

9. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat je even hebt gebeld!
    Ik lees ook wel.regelmatig dat je harde buiken kunt krijgen wanneer je baby een groei spurt heeft en je baarmoeder heel snel moet oprekken en dan kan ik me ook voorstellen dat er daardoor een klein haarvaatje knapt waardoor je een beetje rozige afscheiding krijgt.
    Hoop dat morgen alles weer rustig is.
    Fijne avond nog even

10. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Oké, ze denkt dus dat er door drukte een adertje of zo is geknapt?
    Ik heb het zelf tot 13 weken gehad, nu 10 weken niet, had erg gehoopt dat het niet weer zou komen, maar helaas!

11. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Tja omdat ik te druk ben geweest zouden de harde buiken kunnen komen. Het roze verlies had ze niet meteen een verklaring voor en daarom ook meteen bellen als het erger werd.

12. Reda

Reda Lid

30 sep 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier precies hetzelfde gehad. Ook die harde buiken. Nu ik halve dagen ben gaan werken op advies van de verloskundige (geloof dat ik nog steeds niet helemaal geaccepteerd heb dat ik niet mijn normale leven kan doorleven tijdens de zwangerschap) gaat het beter. Ook thuis neem ik veel meer rust. Ik slaap iedere middag minimaal 1.5 uur en maximaal ongeveer 3.00 uur. Scheelt per dag.

Het kan dus dat je normale dagritme nu je zwanger bent te zwaar is. Rust helpt echt goed (tenminste bij mij). Het is jammer, want ik zou zoveel willen doen!

13. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben wel even benieuwd hoe het nu gaat met je buik en roze verlies?

14. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Roze verlies is gelukkig minimaal geworden. Ik merk wel dat ik heel snel weer een harde buik krijg als ik bv de trap op loop is het al genoeg:(

Ga zo de vk nog maar even terug bellen met een update, daar had ze om gevraagd.

15. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Oké, hou ons op de hoogte!

16. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Vk gebeld en ze helaas vertelde ze me dat ik deze week niet meer mag werken:( Moet vanmiddag werken en wat zie ik er tegen op om te bellen:( Net ook urine naar de huisarts gebracht mag vanmiddag terug bellen voor de uitslag.

Het rotte is dat ik in de horeca werk en ze me onverwacht vrij hadden gegeven met de kerstdagen heeeel erg fijn dat wel maar wel zo dat dat het nu extra rot maakt om me ziek te melden:(

Hoe gaat het met jou Elleke?

17. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Oké, ze verwacht dus dat het door drukte is gekomen?
    Ik heb nog geen bloed weer gezien, vanmorgen ook VK gebeld, als zij het nodig vonden zouden ze weerbellen, anders was het OK, en gaan ze, gezien m'n geschiedenis met alle bloedingen ervan uit dat het weer om m'n baarmoedermond ging. Ze hebben niet weergebeld dus...

18. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ja ze denkt dat het door de drukte komt en miss door een blaasontsteking maar dat word vanmiddag na gekeken.

Bah zat hier zo niet op te wachten...

Deel Deze Pagina