Hallo, willen jullie eens kijken? Mijn man zegt steeds ' nee hoor dat is veel te vaag, dat telt toch niet? Maar is zie steeds een streep! Vanmorgen (derde dag testen) toch weer net iets duidelijker vind ik dan gisteren. of staar ik me steeds blind op een indroogstreepje? deze was niet meteen zichtbaar, maar wel na een minuut of 5. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/37762-albums6333-picture33105.jpg wat vinden jullie?
Het is een zwangerschapstest neem ik aan? Ik zeg hartstikke zwanger hoor! Een streep is een streep en deze is echt duidelijk genoeg!
Die is duidlijk posi hoor die dipsticks zijn nooit zo heel duidelijk vind ik als ik jou was zou ik naar de Kruidvat rennen en 2 voor 5 euro gaan halen. Alvast gefeliciteerd!
oh ja stom dat was ik vergeten te zeggen, inderdaad is het een zwangerschapstest. Dus ik mag voorzichtig juichen? hoera!
Hartstikke positief hihi dat jullie twijfelde vind ik wel schattig Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
test van zwangerenkids? Dan zeg ik zeker zwanger!!! Snel naar de Kruitvat die testen halen 2 voor 5 euro die zijn wat gevoeliger!!! Ik zeg gefeliciteerd!
Heel duidelijk!! Gefeliciteerd meid, ik denk dat je wel een digitale kunt doen. Daar komt zwanger op te staan en dan kan je man er ook niet meer om heen...
Gefeliciteerd! Deze test gaf bij mij nog helemaal geen streepje (ook niet met een beetje fantasie) toen die van kruidvat 2v5 wel een positieve uitslag gaf. En voor je man is een clearblue digitaal inderdaad wel handig!
Bedankt voor de felicitaties. zo wordt het al een stuk 'echter'! ik heb net de twee voor 5 van het kruidvat gehaald, dus die ga ik dan zo maar eens even proberen... Hopelijk overtuigt hem dat ook. Die digitale vond ik een beetje duur...
toch had je denk ik beter de digitale kunnen nemen hahaha je bent echt hartstikke zwanger hoor, maar ik ben wel benieuwd hoe dik je 2e streep is van kv2v5
200% zwanger! Bij mij was hij ook zo, en toen ik een test van de kruitvat haalde sprong die er uit. gefeliciteerd!
ja kruidvat test begon ook een beetje vaag, maar na vijf minuten al vrij duidelijk en inmiddels een echte dikke streep (okee je moet na vijf minuten precies aflezen, maar dit is onmiskenbaar!) We zijn nu allebei heel blij!!
niemand hier twijfelde hoor alleen jij hihi schattig! Nogmaals super gefeliciteerd lekker genieten samen !!!