Wie kan me alsjeblieft even helpen.?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sabrine, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrine

sabrine Actief lid

11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Hoi meiden

Ik heb een vraagje..

Ik moest gisteren ongie worden ..Maar ben het niet geworden..
    Wel mis ik vandaag heel veel slijm....Wat ik normaal dus heb op me 14e dag ofzoo..;)
    Wie heeft dit is meegemaakt en weet wat dit is?

Liefss

2. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

Als het je nu dus overtijd bent (als dit je langste cyclus is geweest) dan zou ik maar even een testje er tegenaan gooien :D, hoeft niet met ochtend urine dus je kan elk moment testen oehhhhhhh spannend hoop het voor je!

Maar geen ervaring met dat slijm zeg maar, wel soms in mijn zwangerschap maar niet rond mijn nod.

3. sabrine

sabrine Actief lid

11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik ben een beetje vaak teleurgesteld geweest dus ik wacht nog een week...hahaha
    Maar was benieuwd naar dit want dit is dus weer iets nieuws:)

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Heb je een regelmatige cyclus?
    Hoeveelste ronde is dit en heb je hiervoor anticonceptie gebruikt?
    Als het doorzichtig slijm is kan het best zijn dat je eitje heel laat is...
    En als het wit is, dan is dat normaal!
    Even afwachten dus nog, en anders tóch een testje er tegenaan gooien, dan weet je wel waar je aan toe bent! Succes!

5. sabrine

sabrine Actief lid

11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik ben altijd regelmatig....En ben nu 3 jaar van de pil af en het was doorzichtig slijm...
    Ik wacht het even af..bedankt;)

6. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

Nou ik er wat beter over na zit te denken, ik had het voor mijn nod ook, zo'n doorzichtige/snotterig sliert slijm een soort van vliesje leek het als je er wat beter naar ging kijken, ja sorry hoor maar ik was niet bezig om zwanger te raken en viel me echt op van wat is dat nou voor iets raars, maar ja is ook alweer 7 maanden geleden ;)

Maar ik had dus een cyclus van 36 (mijn langste ooit sinds 1,5 jaar geen pil gebruik) ik teste met clearblue digitaal en normale direct op dag 36 positief in de avond na mijn werk. Dus als ik jou was zou ik je aller langste cyclus aanhouden en de dag daarna gaan testen met clearblue digitaal dan staat er tenminste gewoon letterlijk zwanger of niet zwanger, ook geen gedoe van is het nou een streep :D

Ben je nu al over je langste cyclus??? Voel je wat dingen?? Ik had helemaal niet gedacht dat ik zwanger was maar was er dus ook niet mee bezig (ben van voor het zingen de kerk uitgaan zwanger geraakt) maar ik was wel snel duizelig en had een tintelig en kriebelig gevoel als ik met mijn vingers zachtjes over mijn onderbuik streelde.

Nou ben benieuwd, wanneer ga je denk je testen???

Xies

7. sabrine

sabrine Actief lid

11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Hoi..

Nou ik heb gisteren me langste cyclus aangehouden en dat is dus vandaag...En nog geen kramp of wat dan ook te bekennen..
    Wel had ik op de datum van mijn eerste bericht een test gedaan en niks....Dus ik snap er niks van hahaha;)

8. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    probeer nu nog eens te testen.mss nu wel

9. Lila24

Lila24 Actief lid

28 jan 2009
    152
    0
    0
    En weet je al wat meer?
    (niet nieuwsgierig hoor ;))

10. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Hoi,

Ik heb dit altijd 2 dagen voordat ik ongesteld moet worden!
    Maar heb verhalen gelezen dan veel vrouwen dan toch zwanger blijken te zijn!

Succes!

11. SalouaFarah

15 jun 2009
    61
    0
    6
    Vrouw
    Ik had vandaag eigenlijk ongesteld moeten worden, ik heb eigenlijk alle symptomen van ongi, kramp in mijn onderbuik en onderrug. Maar nou lees ik dat veel vrouwen hier dat als zwangerschapssymptomen hadden toen ze zwanger raakten.

Wat ik de afgelopen dagen heb gehad is jeuk aan mn tepels, vergeetachtigheid en al een week af en aan die krampen.
    Wat denken jullie dames??

Deel Deze Pagina