Al die bubbels heerlijk!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door puzzcat24, 14 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Vooruit dragen betekent toch dat je placenta voor ligt? hihi..
    Mijn placenta blijkt dus ook aan de voorkant te liggen :)

2. sanneke1982

sanneke1982 Actief lid

6 nov 2008
    217
    0
    16
    Bij ons is het een actief baby'tje al van in 't begin. Voelde ons kleintje al ergens rond week 16 ofzo! Nu zijn het minder de schopjes maar eerder zwaardere bewegingen en ik voel dat baby krachtiger is!
    Verhaaltjes heb ik zoveel.. zie constant mijn buik op en neer gaan, elke keer als ik mn hand leg reageert baby'tje erop...
    Laatste dagen kan ik in mijn linkerzij echt ons kleintje's voetje beetnemen, is zalig :)
    Goh, ook al vinden sommige mensen het geweldig om te voelen, zelf voel je het toch helemaal anders aan hé.. 't Is echt iets wat je zelf meemaakt, niemand anders!! UNIEK GEVOEL

3. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    @puzzcat
    Mijn placenta ligt achter en hoewel ze door mijn bouw (heel stevig) dachten dat ik naar de zijkant zou dragen begint er wel degelijk een buik naar voren te komen. Dus naar voren is volgens jouw kennissen een jongetje... ik ben benieuwd... Ik droom wel steeds van jongetjes, maar misschien heeft dat weer een andere betekenis en is weer iets voor een ander topic misschien.

Wat ik zo leuk vond van de bubbeltjes is dat ik eerst niet goed begreep wat mijn vriendinnetje bedoelde toen ze zei: Het is net of je een scheetje laat aan de binnenkant. En toen ik het voelde begreep ik wat ze bedoelde. Het is een soort belletje wat knapt en ik voelde dat voor het eerst toen ik in de trein naar mijn werk zat. En ik vond dat toch zo gezellig!

Geniet van de bubbeltjes want voor je er erg in hebt, zijn het schopjes!

4. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

#24 puzzcat24, 15 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jun 2009
    Nou mijn placenta ligt niet voor en als het goed is als je placenta voor ligt kan je ook minder snel je kindje voelen
    Ik voel dus wel de bubbels hihi

@Liefde ik moet je zeggen dat ik ook gedroomt had over een jongetje een blonde mannetje met pijpekrullen
    Ik dacht dus echt voor de echo dat ik een meid zou krijgen,zullen die dromen dan echt waar zijn?Ik ga je volgen hoor en kijken of jou dromen ook gelijk hadden ;)

5. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik kan niet wachten tot dit kindje lekker gaat schoppen!
    Het kan nu gewoon echt nog niet, maar toch voel ik af en toe dingen die ik bijna niet anders kan beschrijven als een beebje!
    Maar het was vorige week pas 2 cm dus kan echt nog niet...

Ik vond dat altijd heerlijk, echt een momentje samen!
    Helaas ging ie zich af en toe zo uitrekken dat ik me in alle bochten moest wringen om normaal op mn stoel te blijven zitten, maar goed... was toch wel speciaal... En idd op het einde zag je af en toe echt zon voet langskomen en dat was ook voor paps wel speciaal...
    Nog ff wachten en dan hebben we dat weer.

6. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Nee dat heeft niks met elkaar te maken.
    Ik droeg niet echt mega naar voren, ook niet rond maar gewoon en mn placenta lag voor...

7. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Hier worden de schoppen met de dag harder! Van heerlijk gebubbel naar "oef!". Vind het nog steeds een waanzinnig gevoel, zo'n klein mensje dat van zich laat horen.
    Onze kleine is best druk (volgens alle echo-mensen) dus ik verwacht dat ik nog wel wat "oef-momentjes" ga krijgen. :D

8. Poeh30

Poeh30 Actief lid

10 jun 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    We waren een weekje weg en was de 24ste week ingegaan en de eerste avond van ons weekje weg kon mijn man het voelen. Ik voelde het toen al een week of 2/3 en vond het zo geweldig dat hij het nu ook kon voelen. Nu voelen we het allebei sinds een paar weken heel erg goed en zie je soms ook echt mijn buik op en neer gaan en heen en weer bewegen. Geweldig als je dat mee gaat maken , althans wij vinden het geweldig en geeft ons elke keer een teken dat het goed gaat met ons kleintje.

Deel Deze Pagina