Hai dames, Ruim drie weken geleden ben ik middels een keizersnede bevallen van mijn kleine meid. Sinds ruim een week voel ik mij niet zo goed: Ik heb erg veel trek en continu honger. Ik ben dan ook alweer 1 kilo terug aangekomen van wat ik af was gevallen de eerste week. Ik voel mij heel vaak licht in mijn hoofd en flauw ondanks dat ik enorm veel eet. Ik heb niet zoveel energie en ben snel moe. Nu vraag ik mij af of dit normaal is en of er wat aan te doen valt. Dat mijn energie nog niet op peil is valt te begrijpen maar de rest niet. Dat ik zo licht in mijn hoofd wordt en continu honger heb terwijl ik echt veel eet vind ik lichtelijk irritant en het weerhoud mij ook om dingen te ondernemen. ik hoop op advies! liefs, maysa.
Hoi! Klinkt inderdaad als heel vervelend. Maar zou het kunnen zijn dat je wat ijzer tekort hebt? Ik kreeg als advies om eventueel floradix te halen om je ijzer aan te vullen. Je kan ook appelstroop eten. Let dan wel op met melk, want dan is het moeilijker voor je lijf om de ijzer op te kunnen nemen. Misschien dat je daarna beter voelt. Anders kan je altijd bellen met de verloskundige. Heel veel succes! Groetjes Mariska
Oh ik Heb nav wat je zei gegoogled en het schijnt voor alle zuivel te gelden! En nu ben ik net in een fase dat ik Meer zuivel nuttig dan ooit ( melk, yoghurt , karnemelk). Bedankt dat je mij erop gewezen hebt. Ik heb nog wel ijzertabletten liggen maar daar krijg ik constipatie van. Ik woon niet in Nederland dus moet kijken of ze hier floradix hebben.