Wat eten betreft is er in 3 jaar weinig veranderd voor mij. Weet je waar ik gek van wordt.....de kraam die ieder half jaar weer nieuwe regels bedenkt. 1999 stage kraam: baby op de rug 2001 stage kraam: baby zij,rug,zij 2009 geboorte eerste kind: baby zij om zij 2011 Dochter vriendin geboren: baby op de rug Grrrrrrr wordt er zo gek van. Onze tweede gaat gewoon zij om zij om dingen proberen te voorkomen en als ze het daar niet mee eens zijn dan legt de kraam haar niet in de wieg.
Mijn zusje heeft een dochtertje gekregen in 2010 en toen werd geadviseerd idd op de rug. Maar mijn zusje heeft gewoon zij om zij gedaan en geen plat achterhoofdje gekregen van haar kindje. Maar een heel mooi rond bolletje.
Ik denk dat alle regeltjes wel allemaal goed onderzocht worden. Vandaar dat er steeds iets veranderd omdat er onderzoek gedaan wordt. Ik vindt t vooral belangrijk dat je je eigen gevoel volgt. Ik ben met 20 weken naar een verwendag gegaan in de sauna. Ik ben een stoomkabine in gegaan, iets van 45 graden ofzo. Ik heb er 2 minuten in gezeten. Maar ik voelde me gewoon niet prettig erbij. Dus ik ben eruit gegaan. Je kan jezelf wel helemaal in een glazen kastje opsluiten, maar ik ben er van overtuigd dat met mate vooral de maatstaaf moet zijn. Ik drink ook echt wel een kopje koffie of een glas cola, ook dat zou niet mogen...
Ik ga komende beebje gewoon zij om zij leggen, ongeacht wat nu de regels zijn. Mijn jongste is de enige van de 4 die een helmpje heeft moeten dragen. En ik hoop dat niet nog een keer te hoeven meemaken.