Als je iemands profiel bekijkt staat er vermeld waneer diegene het laatst online was. Maar als je dan kijkt naar de laatste berichten van die persoon is dat gewoon nog na die datum, dan klopt die datum dus niet van laatste keer online, anders had diegene dat bericht niet kunnen schrijven? Weet iemand hoe het zit?
Ik weet het natuurlijk niet zeker, ben geen computer expert Maar op sommige forums werkt het zo dat de dag en de tijd waarop je inlogt, word vermeld als laatste inlog datum en tijd. Is het niet mogelijk dat Ooievaar de computer al een paar dagen aan heeft laten staan en niet is uitgelogd? Groetjes Maudi
ik moet bekennen dat ik me zelf ook nooit uitlog... veel makkelijker hoef ik me wachtwoord ook niet te onthouden en kan ik gelijk reageren
Ik weet het niet zeker, maar zou iemand dan ook verborgen online kunnen staan? Of kan je dan helemaal niet reageren als je verborgen staat? Dan zou het wel kloppen waarom hij aangeeft dat iemand 30-6 voor het laatst online was geweest en op 4-7 heeft gerageerd. Misschien een beetje dom haha...maar dat was het eerste waar ik aan dacht
Er staat bij jouw profiel lid sinds 20-5-2006 en laatst online gewoon wanneer je laatst online was Marian
Bij mij staat er echt 20052006. En ik heb het nog eens gechecked. Misschien komt het omdat we geen internet explorer gebruiken, maar mozilla.
Ik heb nu ingelogd via internet explorer,maar ik hou hetzelfde! Weer 20052006. (dit zie ik trouwens bij iedere gebruiker)
Ook onder laatste bericht staat bij mij overal 20052006. Is dat bij jullie ook zo? Ik heb de datumweergave veranderd in 07-07-2007 en nu staat er bij mij ook deze datum. Nu maar hopen dat deze meeveranderd.