Na ja Als je niet wilt stemmen dan doe je het toch gewoon niet, je hoeft die topic dan niet eens te lezen. (oke die van mij was wel een beetje sneaky) Op de site waar Thyron mee doet staat juist dat je zo veel mogelijk mensen moet vragen zelfs om het op forums te plaatsen. Maar idd een centraal topic lijkt me wel beter ja!
Ik heb in het begin wel een paar keer gestemd, totdat het teveel voorkwam en ik overal moest inloggen, nou daar begin ik dus helemaal niet aan! Maar goed ik open ze dus ook niet meer!
Ik heb er nog geen last van dat ik er gek van wordt. Ik stem als het me aanspreekt en anders stem ik gewoon niet.
ik vind het wel zo eerlijk als er in de omschrijving staat waar het om gaat. ik open ze namelijk dan niet, ik registreer me al helemaal nergens voor. maar als er dan een topic komt met een vage omschrijving dan irriteer ik me wel als blijkt dat het gaat om een stemverzoek. een centraal topic voorkomt denk ik dan wel een hoop irritaties, deze openen niet geinteresseerd dan gewoon niet meer en anderen wel
helemaal mee eens, als er gewoon in de titel gezet wordt waar het om gaat, dan hoef ik hem niet te openen.
ik klik wel vaak de link aan maar zie dan heel vaak een veeeel leuker kindje, dus pech voor hun, want komt best vaak voor dat ik een ander leuker kindje zie en daarop stem, dus die kans zit er altijd in dat ze daardoor juist weer stemmen verliezen. Ik denk trouwens dat als je kind echt heel leuk uitziet, je niet eens hoeft te vragen om stemmen, toch? weten we gelijk wie er om stemmen bedelt hihi
ik vindt het een beetje triest als je zo weinig vertrouwen in je kindje hebt dat je om stemmen moet gaan bedelen, ik doe het ook niet en van mij mogen die topics weg blijven het geeft toch meer voldoening als je weet dat je kindje wint omdat hij/zij gewoon echt de leukste is?!?!?
Dat is juist het belachelijke aan dit soort wedstrijden! Je eigen kindje is ALTIJD de leukste. Als jouw kind niet wint, denk je dan: 'jammer, maar dat andere kindje was gewoon echt leuker'? Tuurlijk niet.
ik gee fmijn dochter ook gheel vaak op voor dit soort dingen maar geef het hier niet door zxe moet winnen op der eigen manier(nou ja de foto dan) dan vind ik het eerlijk gaan!
ieder mens houdt van bevestiging, dus ook wat betreft je kindje vandaar dit soort competities! maar je kind zal ongeacht andermans mening altijd de leukste zijn
Ik hou juist niet van DIE bevestiging. Zie je je kindje later al vertellen: 'ik heb je vroeger heel vaak opgegeven voor dat soort wedstrijden maar je hebt net zo vaak verloren'? Het kind zou er een minderwaardigheidscomplex van krijgen.
maar je zou het juist wel vertellen als je kind juist heel vaak won, want of je nou op die bevestiging zat te wachten of niet je trots zal zelf spreken
Hahahaaa je begrijpt me echt niet he... Het gaat mij er helemaal niet om of je wint of verliest, ik heb gewoon moeite met DIE vorm van bevestiging zoeken. Maar ik zal me er verder buiten houden. Als jullie aan die competitie op uiterlijkheden mee willen doen moeten jullie dat natuurlijk gewoon doen. Jullie prachtige kinderen hebben in ieder geval geen concurrentie van mijn prachtige kinderen, dat scheelt alweer.