Hallo!! Ik probeer dus zwanger te worden.. misschien ben ik al zwanger maar de testen geven nog negatief aan. Maar waar ik mij een klein beetje zorgen om maak is, ik ben helemaal gek van het spelen van Zelda op de Wii de laatste tijd.. En daar zie je allemaal enge beesten enzo waarvan ik dus echt wel schrik en kriebels in mijn buik krijg en soms stres als ik alleen maar dood ga ofzo hahaha. Nu mijn vraag dus.. is dit erg als je zwanger probeer te raken, of al zwanger bent??? Ik ben wat dat betreft best wel gevoelig.. Groetjes, Mandy PS. niet lachen :x
hihi ja sowwy maar moest toch lachen Stress/spanning kan slecht zijn jah volgens mij, maar als het niet in al te hoe mate is zou ik zeggen dat het plezier wat je er aan beleeft dat wel goed maakt. Spannend bijna testen...?
Test was nog negatief maar dit is ook mijn eerste ronde na pil gebruik dus kans is klein Maarja we blijven afwachten en hopen natuurlijk! Maarja ik kan best wel stressen als ik echt in het spel zit.. Of je hoort zon spannend geluid dat er zon beest op je afkomt weet je wel, dan schrik ik en ben ik gelijk gespannen en meppen maar he hahaha! Maarja.. ik hoop maar dat het niet al te ernstig is haha
hihi je schrijft echt grappig, zie je al helemaal staan met je controller Hoop dat er toch nog een positieve test komt! Succes xx
hahaha ja dat heb je met een nintendo wii ik hoop het ook, maar we wachten maar "rustig" af Jij ook succes en thx voor je antwoord