Hey dames! Heb wat aparts gehad deze dagen. Zit nu ong een week na mijn eisprong en kreeg eergister inene menstruatiekrampjes gevolgd met bruin/creme verlies in mijn broekje savonds. Gister alleen een beetje bij het afvegen en vandaag weer krampen en bruin/creme verlies... Daarnaast zijn mijn darmen juist sinds eergister ook extreem aan het werk, winderigheid, andere ontlasting, je hoort ze flink rommelen en de puisten springen er weer uit Mijn ongi moet volgende week pas komen dus neem aan dat een menstruatie te vroeg is (kan altijd maar toch). Ik heb dit nog nooit gehad, ook niet bij mijn zwangerschappen. Iemand die dit herkent?
Ik herken het helaas.. heb er ook topics over geopend. De laatste maand ook veel last van puisten (terwijl ik dat bijna nooit heb) en last van mijn darmen heb ik ook vaak. Bruinverlies heb ik ook steeds de laatste tijd voordat ik ongesteld moet worden. Niemand heeft er echt een duidelijke verklaring voor. Bij sommigen kan het een zwangerschap betekenen en bij sommigen (zoals mij) loopt het uit op menstruatie Succes.. hopelijk betekend het bij jou iets goed.
Bedenk mezelf ook dat ik sinds paar dagen weer inene verkouden ben geworden. Dit had ik wel met mijn laatste zwangerschap maar hou me er niet aan vast. Het is gewoon vreemd dat ik ineens krampen heb met bruinverlies en nu weer niks. Zo weer verdwenen als dat het kwam. Acne heb ik altijd wel last van gehad, puistje hier, puistje daar alleen nu zit me hele gezicht onder de rode en witte plekken. Ontstekingen etc... Om niet goed van te worden, morgen naar de dermatoloog dus hoop dat hun wat weten wat helpt Leuk die onzekerheid -_-