dipsticks te koop in winkel?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lovecouple, 26 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    hoi meiden, weten jullie of je ergens in een winkel ook dipsticks (zwangerschapstesten) kan kopen? ik bestel ze altijd online maar ben benieuwd of ze ook ergens te verkrijgen zijn..

En zijn zwangerschapstesten van de kruidvat goed om vroeg te testen?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

die 2 voor 5 euro zwangerschapstesten zijn super goed van de kruidvat en trekpleister ( de beste vind ik persoonlijk) nog nooit een indrooglijntje bij gezien, en veel meiden testen hier 3 dagen voor hun NOD al positief mee.

alleen die duurdere van de KV ( met dat plusje) geven wel vaak vals positief..

ik heb overigens nergens in de winkel de dipsticks gezien, maar let er ook niet zo op, omdat die van de KV 2 voor 5 zo ontzettend goedkoop zijn en goed,

liefs

3. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Oke dankje..

Ik heb donderdag en vrijdag een positest gehad met de dipstick test..moet morge ongi worden..dus vind het wel erg spannend.. of het nu wel o niet zo is.. maar denk toch maar dat ik straks even langs kruidvat ga ;) dank je

4. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ik ken heel veel meiden hier op het forum die erg tevreden zijn met de dipsticks van internet, natuurlijk is een mooie grote test van bijv KV ook erg leuk.. succes met testen!

5. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Zijn die testen er nog wel van kruitvat die van 2 voor 5euro..
    Bij ons in de buurt hebben ze ze niet meer.. Bij 2 kruitvat's niet ..

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ze zijn er sinds een 1,5 weekje weer.. eerst waren ze er een tijdje niet meer, maar in verschillende topics kun je lezen dat ze er weer volop zijn, en anders zijn ze er bij de trekpleister wel ( precies dezelfde test, zelfde fabrikant, alleen andere naam) ook 2 voor 5 euro

7. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    nou meiden..kom net bij de kruidvat vandaan..alles leeg :| nu dus maar wachten of me sensi en babyboom testen vandaag komen

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    succes met testen meid!

Deel Deze Pagina