Al diverse keren (dezelfde) kinderen die doen aan belletje lellen!?

Discussie in 'De lounge' gestart door oogappel, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik zou er niet teveel op uit doen. Ik moet ook eerlijk zeggen dat hier de meiden het ook wel doen :)
    Kan me er niet zo heel druk om maken. Heb het immers zelf vroeger ook gedaan ;)

2. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    simpel, stekker eruit of batterijen eruit. als er niet gereageerd word, is de lol er snel af. en jij hoort niets.

3. Locusta

Locusta Niet meer actief

Hehehe, nee, gelukkig kennen we de buurt goed ;) Ouders zullen wel gezegd hebben "eigen schuld, dikke bult" :p

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    In mijn vorige huis werd t ook veel gedaan, ik deed op een gegeven moment gewoon niet meer open. Als het bekenden waren, klopten ze daarna wel op keukenraam ofzo. Was vrij snel over, want de lol was er natuurlijk vanaf als er geen reactie kwam.

5. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hahaha leuke reactie komen er voor bij!

Ik heb inderdaad de deur ogengetrokken toen ze net bij de deur stonden hahaha ik moet er nu nog om lachen. Die gezichten....ik heb ook gelijk even uitgelegd dat we nog een kleine baby hebben die het niet zo leuk vind (ze merkt er niets van maar goed) en toen werden ze nog rooier ;)

Ben benieuwd....

Thanks voor jullie reacties!

6. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ouders van de kinderen erop aanspreken. Helpt ook meestal wel.

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik haal de bel eruit.

Bij ons kan je heel moeilijk zien of er iemand op de bank zit.. Vorige week waren de buurjochies ook aan het bellen... Zag ze heel sneaky het pad op komen drukte ze op de bel en weg gingen ze weer 5 min. Later hetzelfde verhaal.. Maar toen zag ik ze naar het raam lopen dus ben ik snel naar het raam gelopen.. Ze zagen me eerst niet maar opeens gaf hij een gil omdat hij me zag hij schrok zo dat hij huilend het pad af ging hihihi..
    Daarna hebben ze het nooit meer gedaan :D het zal mij benieuwen of hij met 11 november aan de deur durft tekomen...

Deel Deze Pagina