Dag dames en enkele heer. Volgens mijn app womenlog heb ik een gemiddelde cyclus van 29 dagen.37 was mijn langste over een heel jaar. Nu is vandaag mijn vermoedelijke NOD wanneer kan ik dan het beste testen? Voel nu nog geen enkel symptoom voor een menstruatie, normaal zal ik al hoofdpijn hebben of lichte menstruatiekramp. Mijn vriend en ik dachten dat als ik donderdag nog geen menstruatie heb om dan te testen? Wat ik wel heb : hele borst vol pukkels Misselijk met vlagen Steekjes zijkanten onderbuik.
In principe kun je gewoon op je nod testen, maar je eitje kan dus ook later gesprongen zijn. Dus hou er rekening mee dat je iets te vroeg kunt zijn dan. Maar als jij het kunt volhouden tot donderdag is natuurlijk ook helemaal goed. Duimen draaien!
Dankjewel. Ja heb expres geen testen gekocht dus kan ik ook niet testen haha. En mijn vriend heeft zoiets van beter iets langer wachten geeft meer zekerheid. Maar omdat mijn cyclus best wisselend is vind ik het moeilijk om te schatten wanneer ik het beste testen kan.