De laatste dagen staat er regelmatig flinke druk op mijn schaambeen en vanavond voel ik naast de druk ook af en toe een venijnige steek. Is de baby nu aan het indalen? Mijn zoon is nooit ingedaald, dus ik heb geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.
Jep! 😉 De druk dat begrijp je wel, dat is het hoofdje dat gewoon naar beneden zakt en dat geeft druk. Die steken ( mes in je vagina) dat is het hoofdje dat langs de zenuwen beweegt, in je bekken... Bij mij duurde het totaal 4 weken 😌 maar je mag wel aftellen hahahaha...
4 weken?? Oh my haha 😄Die steken ook, of hoofdzakelijk de druk? Die druk zal wel aanhouden tot de bevalling denk ik? Zegt dit nu ook iets over het moment waarop de kleine zal komen?
De steken ook. Van die leuke scherpe breinaalden op de ideale plek.... Het zegt niks over de bevalling. Mijn vorige zoon daalde ook heel vroeg en ik heb tot 41 weken doorgelopen toen. Verder ook alleen maar info gevonden dat het niks zegt.
Hier ook die steken gehad bij het indalen en die waren alles behalve fijn. Heeft een tijd aangehouden ben toen geloof ik zo n 2 weken later bevallen.
Zoals de rest al zegt klinkt inderdaad als indalen. Mijn 1e dochter had ik die steken ook al vanaf 29 weken bij de controle van 30 weken dacht de verloskundige inderdaad dat ze al wat ingedaald lag, ze is ook nooit meer omhoog gekomen en pas bevallen bij precies 39 weken. Nu heb ik die steken ook alweer vanaf 29 weken en als ze hikt voel ik dat echt heel laag dus vermoed dat deze ook alweer goed ligt. Morgen controle vk dan zal ik het wel weer horen. Het zegt dus niks over tijdstip bevallen. liggen ze gewoon 10 weken op de kop haha
Bedankt voor jullie reacties! Ik vind het wel fijn dat onze kleine meid gaat indalen, want mijn zoontje is in de 39e week nog eens in stuit gedraaid en is middels een geplande ks gehaald. Op deze manier wordt de kans op natuurlijk bevallen enigszins vergroot
Zou er echt vanuit gaan dat dit het indalen is. Mijn kindjes zijn allemaal rond de 30 weken begonnen met indalen. Ben bij de eerste 2 met 38 weken bevallen. En bij de derde bevallen met 39 weken! Vroeg indalen zegt helaas niets over wanneer je bevalt Vaak is het wel zo dat wanneer een kindje echt al laag ligt met het hoofdje, het bijna niet meer draait. Dus hopelijk word dit voor jou over een X aantal weken een natuurlijke bevalling!
Bij mij in 2 weken ingedaald hoeft geen 4 weken te duren gelukkig Bij 31 weken zei vk dat hij aan het indalen was. Maar zegt niks over bevalling idd.. Mn dochter kwam met 38.5
Hier hetzelfde gevoel. Vorige week lag de kleine nog met het hoofdje naar boven. Na een avond met een enorm gewoel van binnen was het even iets rustiger, nu begint het geduw in mijn bekken. Zou het zelf wel erg vroeg vinden als het nu al indalen is, bij mijn dochter voelde ik dit pas met 32 weken!
Mijn dochter is nooit ingedaald geweest maar had ook de klachten die jij omschrijft. Ze is geboren met 39 weken. Mijn zoontje is wederom niet ingedaald maar wel de klachten. Is waarschijnlijk het hoofdje wat hij draait of beweegt. Inmiddels 39.4 zwanger. Volgende controle kan je verloskundige je vertellen of je kindje daadwerkelijk ingedaald is. Succes!