Ik weet niet wat ik moet doen

Discussie in 'Miskraam' gestart door flixbilly, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Hee meiden,

Ik heb een vraag, ik heb eergister en gister een druppeltje bloed verloren het was roze/rood.
    Nu stapte ik vanmorgen uit bed en er liep heel veel bloed langs mijn benen naar beneden dit was rood. Ik dacht ik zou wel ongi geworden zijn. Ik maandverband ingedaan maar er is weinig bloed meer bijgekomen, en het bloed wat er nog bijgekomen is is bruinig van kleur. Wat ik afveeg is soms rood en soms bruin met wat hele kleine stolseltjes niet veel.
    Wij zijn bezig voor een tweede maar ik weet niet wat ik nu moet doen, is er iets mis of is dit toch een mogelijke innestelling?

Ik ben 19 juli voor het laatst ongesteld geweest voor 5 dagen en mijn cyclus is heel onregelmatig dus daar is niks van af te lezen soms 28 dagen en dan weer 33 dagen. Het is nu dag 35 maar de eerste dag van het druppeltje was dag 33.

Wat voor raad kunnen jullie geven, wat ik nu het beste kan doen.
    Ik heb geen klachten die ik normaal bij mijn ongesteldheid heb zoals vocht vast houden, buikpijn, rugpijn. Ik heb eigenlijk alleen een zeurend gevoel in mijn onderbuik.

Ik hoop dat jullie iets voor mij kunnen betekenen.

Groetjes Sabrina

2. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Hee meid,

Kan het niet een innestelingsbloeding zijn?

3. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Dat weet ik niet, ik heb er geen ervaring mee. Maar ik dacht dat een innestellingsbloeding altijd maar een paar druppeltjes waren en niet heel veel.
    De stolseltjes die ik verlies zijn heel klein en lijken net of het bloedpropjes zijn of stukjes slijm.

Groetjes Sabrina

4. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    doe anders eerst een zwangerschapstest.. als die positief is dan kan t idd een innestellingsbloeding zijn.. en als t blijft bloeden miss wel een miskraam..

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Heb je een zwangerschapstest in huis? Ik zou testen

6. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Ik heb nu geen zwangerschapstest in huis, maar dan ga ik er toch maar 1 halen en testen. Is het dan beter om te wachten tot morgenochtend en dan te testen?

7. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    nee dat hoeft niet perse.. gebruik een kruidvat test.. die van 2 voor 5 euro.. die zijn heel gevoelig!

8. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    #8 flixbilly, 23 aug 2011
    Laatst bewerkt: 23 aug 2011
    Oke, dan zou ik zo even naar de stad rijden. Want we hebben hier geen kruidvat in de buurt.
    Rond 15.00 is de kleine wakker dus dan kan ik gaan.

Ik zit echt te twijfelen wat ik moet doen testen of niet. Want een innestellingsbloeding heb je toch altijd een week voor je nod of kan dat ook later?

Je kan dus bij een innestelling ook veel rood verlies hebben? Want toen ik vanmorgen uit bed stapte liep het langs mijn benen naar beneden en het was rood en veel. Daarna is het weer minder geworden en is het omgeslagen naar bruin en dan soms rood.

Sorry dat ik zo onzeker ben, en aan het twijfelen ben.

Groetjes Sabrina

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.185
    113
    Als ik je verhaal zo lees, ben je ongesteld geworden. Maar je kan nog even testen voor de zekerheid.

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik zou eerst even een testje doen...

11. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Het bloeden is inmiddels nog minder geworden. Ik ga toch even een testje halen om een testje te wagen, net wat jullie zeggen die van de kruidvat zijn zo duur niet en dan heb je er 2.

Groetjes Sabrina

12. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.185
    113
    succes! ben benieuwd, laat je ons de uitslag weten?

13. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Ik laat jullie het weten zodra ik het weet. Maar kom net terug van de winkel is deze gesloten :x Morgen zijn ze weer open, dan morgen een testje halen en doen.

Groetjes Sabrina

14. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Testje zegt ook niet alles. Je kunt een knaltest hebben en toch een miskraam krijgen (dat is in ieder geval mijn ervaring).

Vaak mag je ook -buiten het spreekuur om- via het noodnummer bellen naar de verloskundige (dat staat vaak aangegeven op hun website. Bij mijn verloskundige is dat ook zo en ik had achteraf gewild dat ik veel eerder van de mogelijkheid gebruik gemaakt had.

Misschien kun je met een verloskundige bellen? Zij zouden dan een spoedecho voor je kunnen regelen. Dat weet je of het een beginnende miskraam is, maar misschien is het ook wel een bloedende hematoom. In het laatste geval is advies om platte bedrust te houden.

Ik wil je in ieder geval heel veel succes wensen in deze onzekere periode.

MM

15. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.185
    113
    maar zover ik heb begrepen heb je nog niet positief getest toch, deze cyclus?

16. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Nee ik heb nog geen test gedaan deze ronde, maar ik denk dat het toch een ongi is want ik ben nu meer gaan vloeien. We wachten verder rustig af. Dan komt het allemaal goed, en als ik t elang blijf vloeien dan ga ik naar de dokter.

Bedankt voor de steun.

Groetjes Sabrina

17. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Hee meiden,

Ik weet het nog steeds niet hoor, ik ben vorige week zondag begonnen met een druppeltje roze bloed af te vegen eenmalig. maandag weer een druppeltje roze bloed eenmalig. Dinsdag morgen heel veel helder rood bloedverlies. Woensdag bruinig bloed minder ongeveer een maanverband vol over de hele dag bekeken (natuurlijk wel tussendoor steeds verschoond) Donderdag rood/bruin bloedverlies alleen bij afvegen. Vrijdag rood/bruin bloedverlies bij afvegen, Zaterdag rood bruin bloedverlies bij afvegen en Zondag nog steeds rood bruin bloed bij afvegen. Dit is dus al dag 8 en ik weet niet wat ik ervan moet denken.

Morgen neem ik contact op met de huisarts en hoop dat die mij meer kan vertellen. Maar misschien zijn er hier meer dame's die hier ervaring mee hebben, en mij kunnen vertellen wat het kan zijn.

Groetjes Sabrina

18. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Het klinkt toch alsof je ongesteld bent vind ik, heb je nog getest?

19. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Ik had niet getest omdat ik in eerste instantie ook dacht ongesteld geworden te zijn. Maar omdat het maar 1 keer heel veel was en daarna weer veel minder en nu al een aantal dagen bij het afvegen vind ik het wel heel raar. Mijn ongi is altijd 3/4 dagen veel.
    Ik heb verder ook geen klachten die op een ongi duiden, terwijl ik dit normaal altijd wel heb.

Groetjes Sabrina

20. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Klinkt mij ook als een gewone menstruatie in de oren. Snap niet dat je gewoon niet even test als je je onzeker voelt. Naar de huisarts gaan heeft geen zin. Die kan er toch ook niks aan doen.

Deel Deze Pagina