Ik heb een vraagje. Een van de vele soortgelijke, maar ik heb nog niets gevonden wat op mijn vraag neerkomt. De vraag over licht positieve test is namelijk heel vaak gesteld, maar de mijne zijn dus al weken licht positief. Eerst bijna helemaal niet zichtbaar nu wel wat zichtbaarder, maar nog steeds licht. Voordat iedereen zegt een streep is een streep. Ik heb een cyste op mijn eierstok en ben aan de prikpil...... In principe onmogelijk om zwanger te kunnen zijn. De prikpil zou de cyste moeten verkleinen, mar tot nu toe is dat niet gebeurt. Ik werd tijdens de prikpil gewoon ongesteld tot twee maanden geleden. Heb veel last van de bijwerkingen. Ik twijfel dus waarom zo licht positief kan het door de cyste komen of kan ik toch zwanger zijn? De bijwerkingen van de prikpil die ik ervaar zijn ook zwangerschapsachtige klachten dus dat is best lastig. De cyste heb ik al jaren en heb er nooit positief op getest, maar hij is sinds de zwangerschap van mijn tweede zoontje gegroeid en niet meer kleiner geworden, ik had hem al voor de zwangerschap van mijn eerste zoontje. Hij is tussendoor wel een paar keer groter geweest maar altijd afgenomen. Ik gebruik de pipettesten van trekpleister, zelfde al s kruidvat 2 voor 5 euro. Heb nooit tweede streepjes gehad zonder zwanger te zijn namelijk, maar nu wel ..... ik had enkel verwacht dat als je zwanger bent de testen toch echt wel duidelijker worden. Zeker na een week of drie. alvast bedankt voor de reacties.
vreemd zeg heb zelf ook een cyste gehad maar nog nooit lichte zwtesten gehad als ze bij jou steeds zo licht blijven zou ik even naar de ha gaan lijkt me vreemd dat je zwanger bent terwijl je de prikpil krijgt maar ja niets is 100% veilig natuurlijk
Ik heb er idd al aan zitten denken om ervoor bij de huisarts te gaan, maar ik vind me dan zo´n zeurpiet... Ik zit nu een beetje in dubio weet eigenlijk dat ik niet zwanger kan zijn, maar die testen dan, maar waarom blijven ze licht.... Ik zal maandag dan mss toch eens bellen , denk ik
Jij kent je eigen lichaam het beste. Ik zou gewoon een afspraak maken bij de gyn in het ziekenhuis, dit kun je gewoon zelf doen en je hebt geen verwijzing van de huisarts nodig. Weet je wat het is....de gyn kijkt gewoon meteen met een inwendige echo. Ik vind dat een huisarts niet goed kan helpen met dit soort problemen.
Als ik nu zou kijken zou ik dus nie echt wat zien in het echt is het ietsje duidelijker, maar goed ze worden niet veel duidelijker in de tijd..... wel was dit al te zien binnen de 5 minuten die ervoor staat.
ik weet toevallig dat Sjansie hier op het forum een poliep in haar baarmoeder had waardoor ze altijd streepjes had.. misschien even contact met haar zoeken... ?
Hm, dat is wel vreemd en vervelend voor je! Misschien dat je een test kan doen van clearblue met zwangerschapsindicator? Dat is misschien wat duidelijker. En anders zou ik denk ik contact opnemen met de dokter.
ik zie hem ook, en ik heb dit ook, bijna elke maand met de kv 2 voor 5 euro testen!! en toch niet zwanger
Ik heb nog nooit streepjes gehad altijd omowit als ik niet zwanger was. Deze zijn van de trekpleister, maar wel dezelfde soort en volgens mij ook fabriaknt. Had voor de zekerheid matcare gekocht even ander merk proberen, ook deze gaf vage lijn. De kat is er enkel mee gaan spelen en tja daar bleef weinig van over.... Ik ga maandag maar eens bellen met mijn huisarts wat hij denkt, de onzekerheid wat het is is ook niet fijn. oemromaissa hopelijk snel voor jou een echte tweede streep!
Heb volgende week vrijdag een afspraak bij de gyn. Ik ben benieuwd wat er uit komt. laat het nog wel weten.
door een cyste of poliep kun je idd positieve testen krijgen (licht). Het gebeurd niet bij iedereen, maar het kan de oorzaak zijn. Om zekerheid te krijgen zou ik even langs je huisarts gaan al is mijn ervaring dat huisartsen met dit soort zaken ook niet altijd echt goed bekend zijn. SUCCES
Helemaal herkenbaar dit! Ik heb in totaal 15 positieve testen gehad. Licht, maar goed te zien. Ze werden ook niet donkerder...... In het echt zijn ze wrs beter te zien als hier op de foto? Ik zie ze sowieso hoor! Iig, hoe het kan geen idee, maar ik heb na 1 week posi lichte testen hcg laten prikken. Minder dan 1! Dus niet zwanger. De week erna weer, omdat mijn testen positief bleven, maar ook deze bloedtest was negatief! Er zat iets in mijn urine waar de testen op reageerde.... Vooralsnog weten ze niet waardoor het kwam, maar het was zo.. Succes! En hopelijk heb je iets aan mijn verhaal....
Evenn over de testen. Kruidvat en trekpleister zijn idd hetzelfde...kruidvat en trekpleister zijn namelijk een... Allemaal van Watson...net zoals ici paris..maargoed ik zie de streepjes ook...alleen volgends mij zijn ze wel negatief.. misschien idd ff laten onderzoeken zoals de rest zegt.. succes!
dank julli wel, ik ga nu gewoon uit van negatief, maar je word er een beetje onzeker van. Wacht de gyn af wat die vind en verder wil. laat het nog wel weten.