Ik heb dat ook, hoe dat kon is nu nog een raadsel zal wel even die test mee voegen. WAS echt niet zwanger ze hebben het zelfs nagekeken. Mijn gynaecoloog zei dat cystes geen invloed hadden. Endometriose kan weer wel. Maar daar verdiep ik mij niet echt in hoe en wat. Dit is mijn test in elk geval en ik denk als ik nu ewer zou ik testen het net zo is... Bekijk bijlage 179470
zo die van jouw is nog duidelijker! Endometriose kan dit ook vreoorzaken? Ik heb daar zelf nog nooit van gehoor. Ik heb zelf dus endometriose, daarom kon ik lekker snel bij de gyn terecht en weet ik ook dat er een cyste zit. Heb dit zelf nooit eerder gehad, maar ja ik hoor ook steeds weer nieuwe dingen bij de gyn over de endo. Bedankt voor je reactie.
Morgen naar de gyn. en ben aan een kant wel een beetje zenuwachtig aan d andere kant weet ik eigenlijk ook wel dat ik niet zwanger zou kunne zijn, maar die twijfel. Gelukkig morgen weet ik meer, laat het weten, kan ik mss een ander mee helpen...
Hoi Ilona, Wat vervelend die onzekerheid. Ik heb zelf ook de prikpil gehad, daar had ik wel echt zwangerschapssymptomen (bijwerking) van. Dacht een aantal keer wel zwanger te zijn (door die verschijnselen). Maar nooit posi getest. Hoop dat er snel duidelijkheid komt voor je.
endo ook niet denk ik, ik heb endo al enkele jaren en nooit een valse positieve test gehad als ik niet zwanger was, mijn gyne zei dat alle vrouwen hcg aanmaken maar een kleine hoeveelheid maar door hormonen stoornissen/ schommelingen kan dat soms toenemen waardoor je zo een testen kan hebben, zeker die gevoelige
Ik kom net terug van de gyn. Inwendige echo gehad en op mijn cyste na niets te zien. Hij kon zelf ook geen verklaring geven hoe ik dan aan die licht positieve tsten kwam. Hij gaf wel aan dat in een normale zwangerschap de testen alleen maar duidelijker zouden moeten worden, dus niet zoals bij mij licht blijven. Hij verwachte dan ook geen zwangerschap te zien. Dat De echo liet ook niets zien dus dat was ook bewijs genoeg leek mij. Bedankt voor jullie reacties, ga nu gewoon echt niet meer testen voor de controle, kost gewoon teveel geld en ik heb mezelf onnodig gepest ermee.