Al een buikje voor nod ?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door vyani, 7 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vyani

vyani Lid

23 feb 2008
    6
    0
    0
    :confused: Hallo allemaal , ik begin hier even een topic over hoe snel men een buikje krijgt ... ze zullen er vast en zeker al zijn , maar ik kon ze nie zo snel vinden hahah

Bij mij is het dus het geval dat ik pas morgen mijn NOD heb , heb al 3 positieve testen gedaan (clear blue en 2 x kruidvat) en geen twijfel mogelijk , ik ben zo zwanger als wat ! Nou heb ik sinds een aantal dagen al een behoorlijk buikje die ik absoluut nie meer kan inhouden .. ik zal er eeen foto van plaatsen .
    Ik ben hartstikke benieuwd naar ervaringen van mensen die ook al voor hun nod een buik hadden , want dit is echt nie normaal volgens mij !
    Bij 5 weken , alaaaaa maar in je 4de week al ? hmmmm

hoop snel wat te horen :)

groetjesssss vyani

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ben erg benieuwd naar de foto :)

zelf begon ik rond de twaalfde week te groeien al zaten mn broeken iets eerder niet onwijs lekker meer

3. vyani

vyani Lid

23 feb 2008
    6
    0
    0
    hai petra ;
    thx voor je reactie ;)

nou , hij staat in mijn album hoor ;)
    Dit is trouwens mijn tweede kindje , zou kunnen dat het daarmee te maken heeft ... ik kan me buik nie meer inhouden , want dat doet pijn onderin ...

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dat kan wel hoor. Maar het is niet je kindje, maar je darmen die op gaan zetten in de eerste weken. In onze groep zat ook iemand die met 6 weken echt al een buik had die ik pas met 20 weken had. Mijn eerste overigens, haar 2e of 3e... Dus ja.

5. vyani

vyani Lid

23 feb 2008
    6
    0
    0
    yep , ik weet dat het idd mijn "ingewanden "zijn die uitzetten en dat het niet mijn kindje is (dat poppetje is net 2 millimeter ofzo hgahahah) , maar vond het alsnog wel heel erg snel dat het al voooor mijn nod was ! ... tis niks , maar daardoor kan ik het dus nu al haast nie meer geheim houden hahaha ...
    maar ach ; er zijn ergere dingen he ;)

Dit is dus je eerste kindje Athina ? Spannend he ! Je voelt het kindje al bewegen ? Vind ik zooooooooooo bijzonder he ... geniet drvan ! ;)

6. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik heb het ook maar ik heb ook gigantische last van mijn darmen (een van de dingen waardoor ik wist dat ik zwanger was) daarom zet t bij mij zo op.

Groetjes Debby

Deel Deze Pagina