Hallo allemaal , ik begin hier even een topic over hoe snel men een buikje krijgt ... ze zullen er vast en zeker al zijn , maar ik kon ze nie zo snel vinden hahah Bij mij is het dus het geval dat ik pas morgen mijn NOD heb , heb al 3 positieve testen gedaan (clear blue en 2 x kruidvat) en geen twijfel mogelijk , ik ben zo zwanger als wat ! Nou heb ik sinds een aantal dagen al een behoorlijk buikje die ik absoluut nie meer kan inhouden .. ik zal er eeen foto van plaatsen . Ik ben hartstikke benieuwd naar ervaringen van mensen die ook al voor hun nod een buik hadden , want dit is echt nie normaal volgens mij ! Bij 5 weken , alaaaaa maar in je 4de week al ? hmmmm hoop snel wat te horen groetjesssss vyani
Ben erg benieuwd naar de foto zelf begon ik rond de twaalfde week te groeien al zaten mn broeken iets eerder niet onwijs lekker meer
hai petra ; thx voor je reactie nou , hij staat in mijn album hoor Dit is trouwens mijn tweede kindje , zou kunnen dat het daarmee te maken heeft ... ik kan me buik nie meer inhouden , want dat doet pijn onderin ...
dat kan wel hoor. Maar het is niet je kindje, maar je darmen die op gaan zetten in de eerste weken. In onze groep zat ook iemand die met 6 weken echt al een buik had die ik pas met 20 weken had. Mijn eerste overigens, haar 2e of 3e... Dus ja.
yep , ik weet dat het idd mijn "ingewanden "zijn die uitzetten en dat het niet mijn kindje is (dat poppetje is net 2 millimeter ofzo hgahahah) , maar vond het alsnog wel heel erg snel dat het al voooor mijn nod was ! ... tis niks , maar daardoor kan ik het dus nu al haast nie meer geheim houden hahaha ... maar ach ; er zijn ergere dingen he Dit is dus je eerste kindje Athina ? Spannend he ! Je voelt het kindje al bewegen ? Vind ik zooooooooooo bijzonder he ... geniet drvan !
Ik heb het ook maar ik heb ook gigantische last van mijn darmen (een van de dingen waardoor ik wist dat ik zwanger was) daarom zet t bij mij zo op. Groetjes Debby