Hallo, Ik heb even een vraagje want ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Nadat ik begin 2009 mijn contract niet heb verlengt bij het reisbureau waar ik in dienst was, kwam ik via een uitzendbureau op op een hele leuke plek te werken. Helaas krijg ik eind 2009 de ziekte van pfeiffer en door veel gedoe bij het uitzendbureau wordt alles stop gezet. Na een periode van een half jaar heb ik contact opgenomen met het UWV om navraag te doen waar ik recht op heb. Er werd mij verteld doordat ik via een uitzendbureau werd uitgezonden en geen contract had ik nergens recht op had. Het is inmiddels 2011, zelfs bijna 2012 en in de tussentijd heb ik zo ontiegelijk veel gesolliciteerd en ben zo vaak afgewezen wat niet in de koude kleren gaat zitten. Ik heb nu nog steeds geen inkomen. We komen rond op het salaris van mijn partner, maar ik vraag me af wat de stand van zaken nu is. Alvast bedankt.
Beste Enchanted, Als je vanaf 2009 geen loon en/of uitkering hebt ontvangen bestaat er nu ( twee jaar later) geen basis voor een uitkeringsaanvraag. Via de link op deze pagina kun je de gegevens van je partner en jou invullen. Het programma beoordeelt dan of er financiële regelingen zijn waar jullie gebruik van kunnen maken. Je situatie in 2009 kan ik (helaas) niet beoordelen. Ik heb daarvoor meer informatie nodig. Als je wilt mag je jouw telefoonnummer via een privé-bericht sturen. Ik neem dan contact met je op. Met vriendelijke groet, Ella UWV Webcare Team www.uwv.nl/webcare