al een jaar bezig en nog steeds niets

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nattie, 6 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nattie

nattie Nieuw lid

6 okt 2007
    1
    0
    0
    Hallo Allemaal

Ik ben net nieuw op deze site. Ik dacht ik meld me aan om misschien van andere tips te krijgen hoe ik snel zwanger kan worden. We zijn al een jaar bezig maar nog steeds geen resultaat :thumbdown:
    Ik heb me er ook nooit mee bezig gehouden wij dachten het komt wel... Dus niet! En nu gaat het wel heel erg kriebelen wie heeft er voor mij tips?
    Aloe vera sap? Foliumzuur? Standjes?
    Mijn cyclus is ook verschillend soms om de 30 dagen dan weer 32 of soms wel 34 dagen. Zodat ik elke keer dacht dat ik wel zwanger was maar elke keer weer die teleurstelling trek ik niet meer!
    Help!

Liefs Nathalie :D

2. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi Nathalie,

Ik denk niet dat er veel meer te doen valt dan rond je vruchtbare dagen te klussen en dan maar hopen dat het raak was. Er zijn hier ook meiden die bepaalde dingen slikken of aan randjesfietsen of smeppen doen maar persoonlijk geloof ik hier niet echt in...

Je stopt meestal met het idee van ik stop met de pil en enkele maanden later zullen we wel zwanger zijn... ik weet hoe je je voelt, ik wacht zo al meer dan 19 maanden en zo zijn hier nog heel wat andere meiden.

Als je de teleurstellingen niet meer aan kan en niet meer wil wachten moet je misschien eens naar de huisarts om daar een paar verkenende gesprekken/onderzoeken te hebben? Dan weet je tenminste of er een reden is dat het niet lukt of dat je gewoon nog wat geduld moet hebben.

Ik hoop dat het snel raak mag zijn!

Liefs,
    Marisha

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Foliumzuur zoiezo slikken, maar hierdoor word je niet eerder zwanger.
    Je kan na een jaar naar de ha, die je doorstuurt naar de gyneacoloog.
    Heb je al geprobeerd te temperaturen, of ovulatietesten? Want dat zal zij/hij ook vragen. Verder kun je je levensstijl aanpassen, maar als je alles laat word je ook niet vrolijk. En ja, bij de 1 gaat het sneller dan de ander. Niet altijd eerlijk, maar het is nou eenmaal zo. Wij zijn zelf al bijna 2 jaar bezig, dus ik begrijp je wel. Heel veel succes verder!

liefs wies

Deel Deze Pagina