Zou het dan toch?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Djinti2011, Oct 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

Aug 8, 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Hoi allemaal,

Pffff wat kan wachten toch lang duren zeg, en ik heb al die tijd geprobeerd nuchter te blijven, maar...

Ik heb een cyclus van 30 dagen en een cyclus van 27 dagen achter de rug. Voor mijn volgende (deze dus), ben ik uitgegaan van een gemiddelde van 28 dagen, wat in zou houden dat mijn NOD op 7 oktober a.s. zou zijn.

Nu heb ik al een aantal dagen last van enkele klachten zoals pijn in mijn buik (spierpijnachtig gevoel), pijn in mijn rug, vreselijke eetlust (kan de hele dag door wel eten :oops: ), en af en toe vreselijk duizelig in mijn hoofd.

Nu heb ik sinds vandaag ook nog eens (excuses voor dit onsmakelijke deel) een "kleverige" witte afscheiding in m'n slip (is dit de witte vloed waar ik wel meer over gelezen heb?) en vreselijke pijn in mijn rechterborst...

Ow jeetje zeg... wat zou ik nu willen dat het heeeeeeel snel 7 oktober is....

Sorry voor mijn geklaag...

Ow ja, nog 2 vraagjes...
    1. herkent iemand deze klachten?
    2. heeft iemand weleens positief getest voor NOD met een Kruidvat test?

Alvast bedankt voor jullie reacties, maar het was wel even lekker mijn hart te kunnen luchten...

Liefs,
    Con

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Misschien ben je nog aan t ontpillen?

3. erannick

erannick Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,356
    0
    0
    Melissant
    Ik denk ook dat jew aan het ontpillen bent, maar het zou ook van een zwangerschap kunnen zijn

4. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    het kan ontpillen zijn, maar ook een zwangerschap, ik was ook al in de 2e ronde zwanger! dus het kan! ;) ik duim voor je!

5. tja.. je kan het beste gewoon een testje doen, want niemand kan zeggen of je zwanger bent of niet!
    succes

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    kwam beetje lullig over maar hoop natuurlijk wel dat je zwanger bent, maar nou ja je snapt me wel!

7. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

Aug 8, 2007
    772
    0
    0
    Eindhoven
    Het zou misschien idd ontpillen kunnen zijn, de eerste cyclus had ik hier wel last van, de tweede eigenlijk al niet meer. Dit kan ook te maken hebben met het feit dat ik niet altijd de pil doorgeslikt heb, heb 'm ook weleens bewust een paar maand overgeslagen.

Wat betreft testen... tsja, dan zal ik toch moeten wachten tot zondag denk ik...

Zondag gaat sowieso al een vreemde dag worden. 7 oktober a.s. is het 30 jaar geleden dat mijn vader overleden is, dus misschien dat ik aan deze droevige dag toch ook een heel mooi tintje kan gaan geven.

En wat zou er mooier zijn dan een verjaardagscadeau voor m'n vriend (hij is 13 oktober jarig)....

Maar goed, ik moet natuurlijk ook proberen realistisch te blijven en in mijn achterhoofd houden dat mijn lichaam me ook weer vreselijk voor de gek kan houden...

In ieder geval bedankt voor jullie snelle reacties!

Liefs,
    Con

8. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    Hee Con,

Ik herken deze klachten helemaal, heb er een topic over gezet bij eerste symtomen. Als de 7e pas je NOD is lijkt het mij vrij vroeg dat het al om ongi-verschijnselen gaat.

Ik zou pas testen als je echt overtijd bent, de meeste testen geven geen resultaat voor NOD en je hebt bovendien nog veel kans op een valse uitslag en dat is erger dan gewoon ongi worden.

Succes!

9. Aleida

Aleida Fanatiek lid

Sep 9, 2007
    1,322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Helemaal mee eens.
    Wacht eerst maar eens je NOD af en dan nog een aantal dagen dat je overtijd bent.

Witte afscheiding na je ei, betekent toch dat je ei niet bevrucht is en weer wordt afgevoerd?

Nog maar even wachten dus. Ontpillen is vervelend en je lichaam vertoont verschijnselen die ongi kan zijn/worden, maar wat ook veel lijkt op zwangerschap. Zeer verwarrend dus.

Geduld, geduld, geduld.
    Groetjes,
    Aleida

10. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

Aug 8, 2007
    772
    0
    0
    Eindhoven
    Zooooooooooo dom.... ik schaam me echt rot....
    Gisteren had ik alvast een test gehaald bij het Kruidvat onder het motto van "dan heb ik 'm alvast in huis"... FOUTTTTTTTTTTTTTT!

Zodra ik een test in huis heb lijkt het wel of hij me roept... maak me open, gebruik me, misschien ben jij wel 1 van de weinigen die voor d'r NOD positief test.... ja... dus niet.... gewoon negatief, maar kan ook niet anders eigenlijk...

En dan achteraf ben ik weer zo kwaad op mezelf he, dat ik het geduld niet had om te wachten...

Zat me net te bedenken dat ik de test gewoon zo in de prullenbak had kunnen gooien zonder te testen...

Maar goed.... vandaag wel weer wat andere klachten gekregen:

Heb vreselijke jeuk op m'n benen (en ja, ik douche me wel netjes hoor), last van meer haaruitval dan normaal en heb 2 rare witte vlekken onderaan m'n linkerbovenarm zitten....

Wat dat nou weer allemaal is.....

Sorry voor m'n geklaag, maar elke keer tegen het einde van de cyclus blijkt toch maar weer hoe weinig geduld ik eigenlijk heb...

Liefs,
    Con

11. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    ik ken het ik heb meestal ook heel weining geduld!
    maar probeer vol te houden en zoek wat afleiding
    is moeilijk ik weet het! maar door er zo mee bezig te zijn kan je lichaam je echt voor de gek houden!
    succes

12. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Hahaha ja het lijkt wel alsof ie roept.. maar ken het gevoel van het balen daarna.. weggegooid geld.. nou dan toch maar ff de moed verzamelen om te wachten ;)

13. April

April Actief lid

Sep 27, 2007
    357
    0
    0
    Haai,

Ik duim met je mee! :D Jouw NOD is ook mijn NOD en ik moet even kwijt...ik herken enkele van jouw symptomen. Ik heb alles wat jij in je eerste bericht schreef. En.....ik ben al ca 1, 5 jaar niet meer aan de pil! Dus ook ik heb goede hoop.

Wat beetreft haaruitval, dat hebben een hoop mensen rond de herfstperiode (incl.ikzelf) Jeuk aan mijn benen heb ik niet.

Succes, maak je niet te druk, doe ik ook niet. :confused: maar ik wil het NU ook weten! :)
    Nee, netjes afwachten tot ik reden heb voor een zwangerschapstes....zucht

Liefs

14. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

Sep 4, 2007
    538
    0
    0
    Spannend joh!
    Ik weet als geen ander dat het vlug raak kan zijn..
    En als je nou die testen van matcare besteld hoef je je niet zo schuldig te voelen want die zijn neit zo duur

15. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

Aug 8, 2007
    772
    0
    0
    Eindhoven
    @April: spannend hè... vorige maand had ik het helemaal niet zo erg dat ik wou testen... maar zeker omdat het gevoel nu heel anders is, is de drang om te testen ook heviger.

@Eevitaa: ja ik zag dat het bij jou snel raak was, feli nog, gaaaaf meis. En ik heb idd de matcare testen gisteren besteld, leek me wel zo verstandig ;)

Ik hou jullie op de hoogte. April, hou jij me ook op de hoogte, ik ben ontzettend benieuwd!

Liefs,
    Con

P.S. weer een "kwaaltje": was vanochtend vreselijk misselijk. Ben normaal dol op koffie, maar ik durfde het niet aan vanochtend...

Kan iemand de klok misschien 's ff een paar dagen vooruit draaien? :p

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik heb nu dezelfde klachten wat jij hebt alleen al 2 weken lang :confused: een week geleden getest (had wel blaasontsteking en was aan de antibiotica) hij was dus nega.... :cry: nu durf ik niet meer te testen maar heb wel erg veel last van slijm verlies en van mijn borsten de rechter het meest sinds vandaag is het meer spierpijn wat doortrekt naar mijn rug..... pffff ik weet niet wat ik moet denken hoor :cry: ik ben zo'n scheiterd die niet durft te testen hihi

17. April

April Actief lid

Sep 27, 2007
    357
    0
    0
    Bij mij zijn er ook 'rare dingen" in mijn lijf aan de gang. Dit is de eerste keer dat ik het voel. Mijn borsten blijven opgezwollen (normaal duurt dit ca. 2dgn , begint 1 dag na ei) en dan zijn ze weer ienemienie, zoals altijd. Ook heb ik weinig trek in mijn kopje koffie, heb steekjes in mijn onderbuik, ben moe en voel me slapjes.
    Kan ook gewoon een verkoudheid zijn, dus daar hou ik rekening mee. Maar toch..........wie weet!
    Positief blijven en ik geloof er gewoon in, klaar! Niks tegenin te brengen ;)

Laten we onszelf vooral niet gek maken, anders is de teleurstelling (die komt dit keer dus niet! positief blijven!) zo groot.

Succes!

18. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

Jun 20, 2007
    632
    0
    0

Nou, na 7 dagen over tijd zou ik toch maar even testen....

19. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

Aug 8, 2007
    772
    0
    0
    Eindhoven
    @fl3xgirl: he meis, hoe staat het ervoor, heb je al getest?

Nou ik heb zelf sinds gisteren de hele dag door scherpe steekjes links in m'n buik en vanochtend merkte ik dat mijn tandvlees bloedde tijdens het poetsen (heb ik normaal nooit) en heb ik een gevoel in m'n buik alsof ik 1000 buikspieroefeningen heb gedaan en dat is toch echt niet zo.

Nu wil het geluk dat vandaag mijn Matcare testen binnen kwamen, dus ik dacht, ach, laat ik 's kijken... Zeker ook omdat mijn gevoel zo sterk zegt dat het weleens raak zou kunnen zijn, maar helaas, ik testte negatief.

Ik geef het op, ik ga nu ook niet eerder testen dan volgende week woensdag en dat wil ik ook echt volhouden... maar jeetje zeg, wat een teleurstelling zal het deze keer zijn als het niet zo is, dan heeft m'n lichaam me echt vreselijk voor de gek gehouden.

We'll keep on smiling :)

Liefs,
    Con

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meis ik heb idd getest gisteren en ik ben

ZWANGER!!!

Share This Page