Maansteen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Koosje, Sep 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    Ha!

ik weet dat er al eens een topic over is geweest maar kan het niet terugvinden....ik wil een maansteen gaan dragen, in het kader 'baat het niet, schaadt het niet'...vond het eerst maar raar maar nu duurt het echt wel langer voor we zwanger worden dus ik wil het proberen.
    Heb daarom bij een reformwinkel een steen gekocht en hij zit nu nog in het zakje.
    Ik wil wachten met dragen tot ik weet hoe en hoe lang je de steen draagt.
    Mijn belangrijkste vraag is: moet je em doorlopend dragen, dus ook in bed? Ik weet dat ie op d blote huid moet, maakt het uit aan welk koordje/kettinkje je em draagt? Kan het kwaad?
    Ik kan niet wachten met em om doen, maar vind het bijna een beetje spannend... ;)

Zijn er meiden die ervaringen willen delen en antwoord hebben op mijn vragen?

Bedankt alvast!
    Koosje

2. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
  3. luusje

luusje Lid

Jan 5, 2007
    88
    0
    0
    zoetermeer
    ik vind dat wel erg leuk zon ding haha
    maar waarvoor is het precies dan

4. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    functie Maansteen:

Doorschijnend met parelmoerachtige glans. Steen van het gevoel, de intuïtie, inspiratie, vrouwelijkheid. Helpt in contact te komen met het gevoelsleven. Helpt bij onvruchtbaarheid die het gevolg is van een verstoorde hormoonhuishouding of gespannenheid. Goed voor de maag, helpt bij menstruatiestoornissen (hormonen). Vergroot het vermogen mee te gaan met de stroom van het leven: overgave, ontvankelijkheid, flexibiliteit. Maakt spontaan. ;)

5. luusje

luusje Lid

Jan 5, 2007
    88
    0
    0
    zoetermeer
    of wat leuk zeg en waar kan je die kopen ?
    kan het ook via internet ?

6. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Kan vast via het internet maar reform zaken hebben ze ook en De Tuinen ook...kan je meteen een leuk vormpje uitzoeken..ik heb er een met een vlak kantje zodat die mooi tegen me aan hangt..zegmaar...meer huid contact :rolleyes: maar na 1 week kan ik er verder niet zoveel zinnigs over zeggen...gewoon te kort. ;)

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik heb er sinds vorige week 1 gekregen van mijn beste vriendin. Die kwam een kraam tegen waar ze allerlei spirituele spulletjes verkochten en die vrouw erachter vertelde haar dat een vriendin graag zwanger wilde worden!
    Dat vond ze zo apart, omdat ze die vrouw helemaal niet kende en toch wist ze dat haar beste vriendin (ik dus) zwanger wil raken.
    Ze moest toen een steen uitzoeken met haar ogen dicht en denkend aan mij.
    Er zal alleen jammer genoeg geen haakje aan voor een hanger.
    Ik draag hem in mijn bh hahaha! Niemand die het ziet en toch de hele dag in contact met mijn huid.
    En s'nachts kun je hem dan onder je kussen doen..
    Alleen wel opletten, want je moet voor de goede werking hem af&toe in het maanlicht leggen op je vensterbank voor de energie!
    Ik ben héél erg blij met de steen, ookal ben ik niet zo spiritueel..
    Die steen en tempen is het enigste wat ik doe deze ronde en voel me er goed bij..

Zou wel eerder zo'n steen kopen in een winkel, zodat je hem kunt voelen en uitzoeken. Via internet weet je niet altijd zeker of ze echt zijn.

8. sabrine

sabrine Actief lid

Jun 11, 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Klinkt wel leuk zo een steen.
    Baad het niet dan schaadt het niet toch?

Veel suc6 allemaal

9. Judy01

Judy01 Lid

Aug 16, 2007
    79
    0
    0
    Ik heb er nu een sinds een week of drie, gekocht bij de Tuinen. Ik heb hem aan een zilveren kettinkje dag en nacht om. Alleen met het douchen doe ik hem af. Idd onder het motto: Baadt het niet dan schaadt het niet.

10. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

Jun 25, 2007
    996
    0
    0
    Ik heb er ook een, ik draag hem aan een koortje om mijn nek, dag en nacht

Hier ook onder t mom baadt t niet dat schaadt t niet

En ik weet natuurlijk niet of t toeval is, maar mijn eerste ongi na de aanschaf van de steen was weer exact tzelfde als voor ik met de pil begon :)

11. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Dames, wel oppassen met het kopen van maansteen op internet hoor.

Er wordt ook opaliet (glas) verkocht als maansteen. De verkopers denken zelf dat het echte maansteen is.

Als je maansteen op internet koopt moet je wel insluipsels zien, door middel van barstjes, of dat er iets inzit, het is nooit gaaf zeg maar. Opaliet is helemaal gaaf van kleur en hier zitten ook geen insluipsels in.

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hoe duur zijn ze bij de Tuinen?

13. Choco

Choco Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    1,186
    0
    0
    Friesland
    Ga maar naar een echte stenenwinkel, daar zijn ze vaker goedkoper dan de Tuinen.

14. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Ik droeg in de tijd dat ik zwanger wilde worden een maansteen omdat mijn menstruatie heeeeeel onregelmatig was. Geloof er normaal niet zo in maar ook het motto baad het niet dan schaad het niet. Een maand nadat ik de maansteen droeg was mijn cyclus weer normaal.
    Na een paar maanden was ik zwanger, heb de steen zelfs mijn hele zwangerschap omgehouden, durfde hem om de één of andere reden niet uit te doen.

groetjes sandra

15. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik heb er 1 in duitsland gekocht bij een stenenwinkel , ik draag m aan een zilverenketting .
    hij heeft nog niet echt gewerkt , ben nl met behulp van medicatie ongi geworden de afgelopen keren ....

16. Nina1983

Nina1983 Actief lid

May 9, 2007
    156
    0
    0
    Utrecht
    Ik had nog nooit van de maansteen gehoord tot ik dit topic zag. Ik geloof nooit zo in dat soort dingen maar toen ik langs de Tuinen liep kon ik het toch niet laten om even binnen te lopen en een kijkje te nemen. Onder het mom van baat het niet dan schaadt het niet maandag een maansteen gekocht. Ik draag hem aan een zilveren kettinkje en soms in mijn bh. Dinsdagmiddag viel me op dat er wat barstjes in waren gekomen, de afgelopen dagen zijn het er meer geworden en ook dieper, zijn zelfs een paar hele kleine stukjes afgebroken, terwijl ik er zeer voorzichtig mee ben geweest, daar kan het niet door komen. Is toch een beetje bizar. Ik hou hem nog een tijdje om en wacht af....

17. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ze zeggen dat ie kan gaan barsten als je hem niet meer nodig blijkt te hebben.. Maar aangezien je volgens de banner nog 12 dagen moet, zal ik hem toch nog omhouden en gewoon de barsten even in de gaten houden.

18. Aleida

Aleida Fanatiek lid

Sep 9, 2007
    1,322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Hey ladies,

Wat ik er van weet is:

- niet kopen als er barstjes in zitten, dan werkt ie niet meer. (als ie tijdens het dragen pas barstjes vertoond, dan doet ie zijn werk)
    - 1x per week even afspoelen onder de kraan.
    - steentje bij je hebben is voldoende. Hoeft niet persé op de huid gedragen te worden.

Succes!

19. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    Ik heb er ook een en tegen mij is gezegd wel op
    de huid dragen 1 keer per week afspoelen en aan de
    lucht laten drogen liefs buitenlucht....

en nu maar hopen dat het werkt.... :rolleyes:

20. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    Dragen jullie em ook 's-nachts? Ik heb nu ik em net om heb gedaan het idee dat ik em bijna niet meer af mag doen want dat anders de 'betovering' wordt verbroken.. ;) Kan alleen nu met de steen aan een zilveren kettinkje dus niet meer een andere ketting om...steen in BH valt er toch gemakkelijk uit? (heb niet zulke grote boobs dat steen makkelijk blijft zitten.. :) )
    Groet
    Koosje

Share This Page