Normaal gesproken ga ik zo'n 3 x per week in bad. Nu heb ik vanaf mijn menstruatie (eerste dag 29 juni) geen bad meer genomen omdat dit de kans op zwangerschap kan verlagen. Op 13 juli heb ik vermoedelijk mijn eisprong gehad. Mijn NOD is 27 juli. Nou verlang ik zooo naar een lekker warm bad. Denken jullie dat dit kan zonder kansen te verspelen? Graag zou ik horen hoe jullie hier over denken.
Natuurlijk kan dat! Laat je niet gek maken door zo'n dingen. Je zit in de tweede ronde, probeer er wat relaxter mee om te gaan. Gewoon lekker genieten van je bad!
ik heb ineens vraagtekens boven me hoofd en denk HUH??? een bad kan zwangerschapkans verlagen echt nog nooooooooiit van gehoord gewoon Broodje aap verhalen !!!! idd gewoon lekker in bad gaan
Ik dacht dat dat vooral voor een man gold, altans: niet te heet badwater. Gewoon lekker in bad gaan hoor!
Ik ga elke dag in bad, want ik ben een bad junkie. Maar was gewoon beiden zwangerschappen meteen de eerste ronde zwanger hoor.
Ik dacht ook.. huh wat zie ik nu?! Als we alles zouden moeten doen wat wel of niet goed zou zijn.,. dan hadden we er een dagtaak aan..
Meis doe zoveel mogelijk je eigen ding en geniet ervan. Wat ik wel zal doen is bv stoppen met roken en geen alcohol drinken,. maar in bad kan echt wel hoor. Succes.
Lekker in bad gaan meis geniet gewoon over al van . Als we alles moesten laten zaten we met elkaar op een stoel vast gebonden . geniet vooral van elkaar neem het zo als het gaat .
Juist idd gewoon lekker in bad gaan. Ik ga zo wat elke dag een uur in een lekker heet bad en ben in ronde 4 zwanger geworden en zelfs mijn man die trucker is en regelmatig in de sauna gaat en ook elke dag een warm bad neemt dus.
Mijn man is ook trucker en ook fan van de sauna... En ook nog eens strakke onderbroeken. Dus het kan inderdaad ook anders dan de verhalen die de ronde gaan... Gefeliciteerd meid!
Volgens kan alleen een utizonderlijk warm bad de zaadproductie van de man beinvloeden. En zelfs daar moet je je pas zorgen over gaan maken als het na een jaar niet lukt. Dus gewoon in bad gaan. Het is er helaas het weer voor.
Volgens mij geldt dit wel voor de man..een te heet bad werkt op dezelfde manier als te strak ondergoed..en dit is ook niet goed
Jaa inmiddels ben ik alweer zowat elke dag lekker in bad geweest haha. Vrijdag is mijn NoD dus weer een spannend weekje . Nogmaals bedankt voor jullie reacties.
Lolsmurf@ Mooi zo gewoon genieten en ook van elkaar he , afwachten wat nod doet . kan ook de eerste tijd ongeregeld komen . Succes
Ja komt helemaal goed . Mijn eerste cyclus was keurig 28 dagen. Deze cyclus denk ik wel weer rond de 28 dagen te hebben want ik heb mijn eisprong (denk ik) gevoeld net als bij de eerste cyclus. Toen op dag 16, nu op dag 14. Ben benieuwd!