hallo Dames even een vraagje wat is nu wijsheid mijn dochtertje van 4 jaar oud .wilt graag een tablet maar wat zal ik kopen een Storio2 tablet of gewoon een volwassen tablet. haar neefje van 8 jaar oud heeft een volwassen tablet en daarom wilt ze er ook graag een hebben . en ze it vaak achter mijn laptop ze is er wel zuining op. een Ds nitendo heeft ze ook al gehad vanaf haar 2e verjaardag omdat haar neefje die ook had . en nog steeds zuining op. nu speelt haar kleine zusje van 2 ermee . maar wat is wijsheid Storio2 of volwassen tablet en ken je ook op Storio2 op internet komen of niet . wie heeft er verstand van Storio2 liefs Citta
Mijn dochter heeft een samsung 7 inch. En die werkt ideaal. Ze heeft er ook een paar cd's op staan en speelt er graag spelletjes op.
Onze kinderen krijgen allebei een Storio 2 van mijn ouders voor sinterklaas. Een gewone tablet vind ik te duur, veel te bang dat er wat mee gebeurt. En nu kunnen ze elk eentje krijgen.
Via een storio 2 kan je niet op het gewone internet/YouTube of dat soort dingen, alleen de apps via de AppStore van Vtech
Samsung heeft ook een kindertablet zag ik gisteren. Met 8 GB werkgeheugen. Dat is best netjes voor een kindertablet. Kost geloof ik rond de 250 euro. Daar zou ik denk ik eerder voor gaan.
J. heeft een gewone tablet. Fijne daarvan vind ik dat je hem zelf ook nog eens kunt gebruiken als je wilt. En dat hij ook langer leuk is (denk ik), omdat hij meer mogelijkheden heeft dan bv. een Storio.
Ik heb gekozen voor een gewone tablet 'Acer iconia tab4'. De aanschaf is iets duurder maar dan heb je ook kwaliteit. daarnaast zijn de spelletjes gratis en dat scheelt een hoop geld. Ik gebruik de tablet zelf ook. Voor extra bescherming heb ik bij de action iets gekocht voor op het scherm. Dat werkt super goed. Mijn dochter is ook 4 jaar en het gaat heel goed hoor. Internet is trouwens totaal niet interessant, de plaatjes van de app spreken haar veel meer aan!