al een jr bezig om contract pfff

Discussion in 'Weer aan het werk' started by ladydd, Feb 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ladydd

ladydd Bekend lid

Dec 23, 2012
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat wil je daarmee zeggen...

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Je kunt gewoon bij hem een kopie van je contract opvragen. wanneer er in is gekrabbeld dan zie je dat toch meteen? Je moet niet om een nieuwe vragen, want dan weet je dus niet of het overeenkomt met het oorspronkelijke contract.
    Ik denk dat je gewoon eens wat meer op je strepen moet gaan staan. En niet alleen maar beren op de weg moet zien.
    Dus op de eerste dag dat je aan het werk gaat, met je werkgever gaan zitten. Gewoon aangeven dat je je contract kwijt bent en dat je graag binnen X-dagen een kopie wilt hebben van je oorspronkelijke contract. Desnoods doe je vanaf nu gewoon alles schriftelijk. dan heb je gewoon meer achter de hand, mocht hij echt nog eens lastig gaan doen.

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38

dit dus

4. ladydd

ladydd Bekend lid

Dec 23, 2012
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    klopt dat moet ik ook laat iets te makkelijk over me heen lopen maar ondertussen sta ik in brand zo boos ben ik op hem haha..
    maar als hij het met die x dagen nog niet gegeven heeft dan want dat zit er dik in namelijk.

we konden best goed met elkaar maar doordat hij zoveel belooft heeft is dat flink minder geworden.
    wij hadden nooit echt een baas werknemer contact maar een beetje als vrienden als je snap wat ik bedoel.
    maar dat is zo niet goed ben ik achter gekomen omdat je anders met elkaar om gaat

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Misschien dat je het wel kunt benoemen tegen hem. Zo van "Joh, we kunnen goed met mekaar omgaan etc, maar ik ben mijn versie van het contract kwijt en ik wil gewoon graag mn administratie op orde hebben. daarom wil ik graag zsm een kopie van mn contract van je ontvangen, alsmede de bevestiging dat we hebben afgesproken dat ik nu 24 werk ipv 36 uur"

ondanks dat je meer vrienden bent dan werkgever/werknemer, je mag wel van hem verwachten dat hij zich opstelt als een goede werkgever.

6. ladydd

ladydd Bekend lid

Dec 23, 2012
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    klopt dat vind ik ook dat hij dat wel kan doen maar sinds hij de zaak van zijn broer over heeft genomen intereseert het het bedrijf waar ik werk niks meer!! daarom zitten er nu ook anderen op voor een deel.
    maar vind dat hij de zaakjes beter voor elkaar mag hebben maargoed wie ben ik he!!

7. ladydd

ladydd Bekend lid

Dec 23, 2012
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    maar hou jullie op de hoogte :D

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008