Al een maand overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ine, 4 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ine

Ine Actief lid

5 dec 2006
    159
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    Hoi dames.
    Zoals jullie zien ben ik al erg ver overtijd :(
    Ik heb al een test thuis gedaan, negatief. ben bij de arts geweest, test negatief. advies een week later nog eens testen ivm onregelmatige cyclus, zaterdag getest weer negatief. :x
    Ik wordt er niet goed van
    Iedere dag ga je naar het toilet zo van, en zijn ze er al :evil: :evil:
    Maar nog steeds niet.
    Morgen maar weer de huisarts bellen, want dit is gewoon echt balen.
    Hebben dit al meer mensen gehad en hoe ging dit bij jullie verder?
    groetjes Ine.

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    niet zelf meegemaakt, maar ik heb al aardig wat meegelezen!

Eerst zullen ze denk ik bloed prikken, om je hcg waarde te bekijken. Als blijkt dat je niet zwanger bent, zullen ze je vast medicijnen geven om je ongi op te wekken. Hoe lang ben je al van de pil af? Het kan namelijk ook ontpillen wezen.

Succes!

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik heb er zelf ook last van heb de eerste maand 53 dagen moeten wachten.. ben je pas gestopt met de pil?

4. Wat vervelend zeg. Omdat je zelf beschrijft dat je een onregelmatige cyclus hebt, ga ik er van uit dat je al langer van de pil af bent? Ik hoop voor je dat je huisarts er iets aan kan doen.

Succes! Groetjes Jelske

5. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    Het schijnt dat als je daar zoveel mee bezig bent dat het juist nóg langer duurt probeer het even uit je gedachten te zetten... groetjes

6. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Zoals je kunt zien aan mijn banner heb ik precies hetzelfde probleem!
    Hoelang ben je gestopt? Ik heb tarwekiemolie en theunisbloemolie aangeschaft, men zegt dat dat kan helpe om een regelamtige cyclus te krijgen.. Dus ik wacht vol spanning af... Ik ben nog niet naar de huisarts geweest.. Dit wacht ik nog even af... Denk dat ik na volgende week wel even heenga.. Doen ze dan meteen een testje? Heb vorige week zaterdag voor het laatst getest, en nog steeds negatief.. Mn borsten zijn gigantisch en pijnlijk, maar kan niet door een zwangerschap komen want de test is negatief... Wachten is vervelend... Vooral omdat je niet weet hoelang het gaat duren..
    Zit zelf een beetje in dubio wanneer ik naar de dokter zal gaan, omdat ik eind november gestopt ben met de pil...

Sterkte met wachten.. En er wordt hier ook gezegt dat je het misschien beter van je af kunt zetten, maar hoe wil je dat doen? ;) Ik kom elke morgen van bed me thet idee van zou het vandaag dan eindelijk es zover zijn? Maar aan de andere kant zit je ook weer in spannng want wat als je wel zwanger bent, want je weet immers niet wanneer je eite er was of is?
    We klussen om de dag ongeveer of vaker dus dat geven we nog niet op...

Nu maar hopen op de :evil: :evil: of een positeve test!
    Ik wens jou hetzelfde toe! :)

7. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    Van je af zetten is heeeel moeilijk maar als je het niet doet maak je jezelf helemaal gek, ik bedoelde het alleen maar goed want jezelf gek maken is ook niet helemaal de bedoeling... Ik wacht al bijna 30 weken dus ik weet wel een beetje hoe het is om te wachten... maar ik denk niet meer elke morgen 'zou ik ongesteld zijn?' ik denk er eigenlijk op die manier helemaal niet meer aan. Wel zoals nu als ik op het forum zit dan denk ik 'ben al over de 6 maanden niet ongesteld geweest' maar niet meer elke keer als ik ga plassen en dat bedoelde ik meer met van je af zetten. groetjes

8. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ik bedoelde het ook niet verkeerd, maar tis frustrerend en moeilijk om er niet een keer per dag aan te denken...
    Na hoeveel tijd ben jij naar de dokter gegaan?

9. Ine

Ine Actief lid

5 dec 2006
    159
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    Ik ben vorig jaar Juni gestopt met de pil.
    Ik werd wel iedere maand ongesteld mijn cyclus was ongeveer 35 dagen, best lang dus.
    Soms hou ik me er niet mee bezig, maar je wilt toch een houvast hebben. Zo van wanneer moet ik nu dan ongesteld worden, bij negatieve test, en arts gaf aan misschien is er geen ei-sprong geweest en sla je een maand over.
    Dus daar hou je je toch mee bezig.
    Ik ben benieuwd wat ze morgen zeggen. Want ik ben nu voor het laatst miden december ongi geweest.
    Grtz Ine.
    Bedankt voor jullie reacties, erg fijn

10. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Hou je ons hier op de hoogte ben erg benieuwd namelijk! ;)
    Succes morgen!

11. Niet meer actief

ik heb dit ook mee gemaakt, en ik heb ook last van mijn borsten het leek net of ik aan het ontpilen was maar dat was niet zo, ik was dus toch zwanger ik kwam er later achter. maar het ging niet goed met de zwangerschap, het kindje had geen levens kans.
    was heel verdritig. maar ben er weer boven op we gaan nu met de volgende ronde veder.

groetjes missie.

12. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    Na 4 maandenben ik naar de huisarts geweest. Ik moest van hem afwachten tot 6 maanden van de huisarts dan zou hij mij menstruatieopwekker voorschrijven maar ik ben toch tussendoor na 5 1/2 maand geweest en toen heeft hij me, na overleg met een gyn, doorgestuurd en 2 weken later kon ik daar terecht. Mijn eierstokken zien er niet helemaal goed uit wat misschien duidt op PCO en mijn hormoonhuishouding ook niet dus nu moet ik dinsdag terugkomen en dan hoor ik hoe verder...

groetjes

13. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Wat verdrietig voor je... Maar had je dan ook geen positieve test?

14. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Veel succes dinsdag dan en hopen op positiever nieuws!

15. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @anneke: dank je wel
    @ine: ik heb hier op het forum gelezen van iemand die had een cyclus van telkens rond de 60 dagen die om de maand menstrueerde dus het is goed mogelijk dat je een maandje overslaat. succes en ik hoop dat het snel allemaal weer op orde is!

16. Niet meer actief

Hoi dames, als jullie naar m'n banner kijken zien jullie dat ik hetzelfde probleem heb. Heb zelf ook lang gewacht voor ik naar de huisarts ging. Die man/vrouw kan er eigenlijk toch niet veel aan doen eh. Ondertussen is m'n bloed getrokken dus nog even afwachten. Blijk ik negatief en is al de rest inorde zal het gewoon verder afwachten worden. :rolleyes:

Ik wens jullie ook een regelmatige cyclus toe! :)

17. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Wat bedoel je met is je bloed getrokken?
    Ben jij allang gestopt met de pil?
    Jij ook succes en laat je de uitslag even weten?

18. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

Ik begrijp precies hoe jullie je voelen. Voordat ik aan de pil zat was mijn cyclus altijd heel onregelmatig, soms bleef het een paar maanden uit. Heb het idee dat dat nu ook weer gaat gebeuren. Mijn Zus heeft dit dus ook heel erg en is zelfs niet uit zichzelf ongesteld geworden vroeger maar ik dan weer wel. Zij is nu ook gestopt met de pil al twee jaar en bijna niet ongi geworden.
    Maar ik heb een troost ze heeft wel een zoontje :D dus het kan dus wel met een hele onregelmatige cyclus (eigenlijk bijna geen cyclus) al heeft ze wel medicijnen geslikt maar heel kort en is toen al zwanger geraakt.

19. Niet meer actief

Anneke, de huisarts heeft m'n bloed genomen om te kijken of ik zwanger ben en hoever ik in m'n cyclus zit. Volgens hem kunnen ze dat. Ik hoop natuurlijk op niet al te slecht nieuws. Bv dat m'n cyclus op gang komt. Nee nog niet zolang gestopt hoor.

Alleen lijken de dagen nu eeeeeeeerg traaag vooruit te gaan. Wat mensen ook zeggen... Je bent er toch mee bezig hoor. En hoe meer je tegen jezelf zegt dat je er niet te veel mee mag bezig zijn hoe meer je er dus echt mee bezig bent! :oops:

Als ik dinsdag m'n uitslag heb. Heb ik wel besloten veel minder op het forum te komen want mja dat maakt het natuurlijk nog erger. Je leest dingen en zo krijg je wanhoop en hoop tegelijk. Heel verwarrende gevoelens dus. :rolleyes:

20. Francisca

Francisca Lid

20 jan 2007
    72
    0
    6
    Rotterdam
    Tjee eigenlijk ben ik niet de enigste die in dezelfde vervelende situatie zit, al voelt dat soms wel zo.
    Toen ik bloedverlies had en dacht dat het menstruatie was, was ik blij dat ik eindelijk houvast had, je weet meer waar je aan toe bent. Als er niks is ben je eigenlijk nog niet eens begonnen met een kindje maken. Want je lichaam staat gewoon stil.
    Ik wacht sinds juli en voel me weer terug bij af de laatste dagen.

Succes iedereen !

Deel Deze Pagina