Dat gevoel heb ik dus! Het is super mega frustrerend. ](*,) Ik ben al 6 maanden bezig maar nog niet begonnen. Een vriendin van mij is een maand na mij gestopt met de pil. Zat meteen in een regelmatig cylcus en is inmiddels 3 maanden zwanger... super voor haar maar het drukte wel mijn neus op de feiten dat ik al over de 6 maanden stil sta...
Ja dat heb ik ook gewoon. Een vriendin zelfs al haar tweede stopt in sep en het was in dec raak. Leuk voor haar, maar moeilijk voor mij. Ik ga gewoon naar de dokter, ik hoor hier van zoveel vrouwen dat ze na 6 maanden al volop bij de dokter lopen, ik ga niet meer zitten wachten dat trek ik niet. Ik wil gewoon zeker weten dat het allemaal in ieder geval goed zit van binnen. Maar sorry ik had nooit gedacht dat aan een kindje beginnen zo zou zijn. Ik dacht dat doe ik effe stoppen, ongesteld worden, zwanger worden. Ik kon dit soort verhalen ook niet om me heen.
Nee ik herken dat.. Had in mn omgeving wel mensen die moeilijk kindjes kregen, dus weet dat het niet vanzelfssprekend is..Maar je leest hier zoveel op het forum dat het me soms ook bang maakt.. En dat zal mn ook niet ten goede komen psychisch denk ik... Eigenlijk neem ik het mezelf ook voor om minder op het forum te gaan kijken maar aan de andere kant hoop ik hier ook een wondermiddeltje te vinden voor mn cyclus! We zien wel hoe het loopt.. Dacht gister echt dat de eraan kwamen.. Zere borsten en vreemd gevoel in mn buik.. Maar vanmorggen nog niks te bekennen!
Ik had precies hetzelfde... misschien een beetje naief maar ja je gaat toch niet vanuit dat je gewoon niet ongesteld wordt! Een vriendin van mij had wel verteld dat haar eerste cylcus twee maanden duurde dus de eerste 2 maanden heb ik me totaal niet zorgen gemaakt maar toen ik bij de 3 maanden kwam heb ik een enorm stressmoment gehad... Als je het gevoel hebt dat er iets mis is en het zou je geruststellen om langs de ha te gaan dan moet je dat gewoon doen! succes groetjes
hallo meiden ik lees hier al een tijdje mee en ga nu toch ook eens reageren in maart 2006 is mijn spiraaltje verwijderd in mei had ik pas mijn eerste menstruatie vanaf aug zijn we aktief bezig maar helaas zonder resultaat net belde een vriendin ...zwanger moest toch even huilen al hebi k haar dat niet laten merken ben zo bang dat het bij ons niet zal gaan lukken ben inmiddels aan temp en dat ziet er goed uit maar ja zit toch ook al in ronde 7 had zo gehoopt dit jaar een kindje te krijgen moest het ff kwijt jullie allemaal heeel veel succes met zwanger worden xx
Hoi, Nou gister dacht ik wat te zien, en vandaag denk ik toch echt ongesteld. Rare is dat toen ik aan de pil was ik altijd veel last had van buikpijn. hoofddpijn enz nu niks. Maar wel helder rood bloedverlies. Alles een beetje irritant nu na 34 dagen vorige maand na 29 dagen, kan dus heel moeilijk de eisprong berekenen. Eigenlijk wordt dit dus pas de 3de ronde, ondanks dat ik vanaf juli zonder pil zit. Ik wilde al een beetje opgeven, wat dat betreft ben ik snel depri als dingen niet lukken en ongeduldig. Maar ja ik probeer maar weer positief te blijven. Wie weet deze maand. Groetjes
Ik snap dat wel hoor Franciska.. Jammer dat de zich gemeld hebben maar ook wel weer een goed teken en dat je een frisse ronde kunt beginnen! Ook al had je ze natuurlijk liever niet gezien.. Ik heb ook weinig geduld, ookal heb ik er in mn hoofd een jaar voor uitgetrokken om zwnager te worden dan is het toch wel een beetje zo dat je denk dat je misschien ook wel heel snel zwanger wordt! Wij hebben om de dag sex en ik moet zeggen dat dat me ook wel goed bevalt! Soms zelfs vaker.. We hebebn nu de smaak te pakken en het is ook nog es erg goed voor de relatie.. We hadden altijd wel veel sex, maar dit is toch ook wel extra..Alleen snapt mn vriend het hele princi[pe van een eis[prong niet echt..HAhaha! Heb het meerdere malen uitgelegd.. Tis natuurlijk ook moeilijk te begrijpen, helemaal als moeder natuur niet doet wat normaal is!
Anneke82, die van mij begreep het ook niet helemaal. Hij dacht namelijk dat ik alle dagen zwanger kon worden wist hij veel van een eisprong. Hij legde de link met menstruatie en baby niet helemaal. Echt irritant. Ik kan hem eigenlijk niet helemaal de schuld geven hij heeft namelijk 1 jaar bio op school gehad . Maar nu is hij op de hoogte hoor heb hem even duidelijk een biologie lesje gegeven Liefs
Ja schattig he? Die van mij heeft bij biologie ook niet echt opgelet! Haha! We klussen vrolijk verder en houden de moed erin! Probeer mn zinnen wat te verzetten.. Wil ook nog graag een paar kilootjes eraf dus heb me weer helemaal op het sonjabakkeren gestort! Dan stop ik daar wel mee als ik zwanger ben! Want als het nog even kan gaan duren kan ik net zo goed een paar kilootjes verliezen! En hopelijk maakt dat buikje van mij straks plaats voor een heel mooi buikje!
Heel veel succes met verder klussen! Ik ben er ook veel te veel mee bezig, wordt gek van mezelf. Had mee gister voorgenomen om minder op dit forum te zitten en kijk nu is. We zien het wel hoe het verder loopt. Liefs mirjam
Dat heb ik eigenlijk ook, maar het is ook wel leerzaam.. Maar ja, zonder het forum ben ik er ook wel veel mee bezig.. Jij ook heeel veel succes! En hopen dat we snel onder de rubriek "zwanger! "kunnen vallen onder dit forum!
laatste x dat ik ongesteld werd is 30 nov 06 danks mijn 1 malige prikpil gebruik ligt heel mijn cyclus overhoop omdat het niet op gang komt heb ik meeste dagen last van enorme buik pijn, mijn eierstoken scherpe pijn soms constant en soms scherp branderig. afgelopen week zo er erg dan ik huilend in de armen van mijn vriend hing omdat ik er niet meer tegen kon. ik had mijn gynaecoloog aan de telefoon gehad en zij zei dat als het eind jan nog niks op gang was gekomen dat ik dan langs moest komen om het even na te kijken. ik moet zeggen ik ben erg blij met mijn arts heel begripvolle vrouw. ieder geval eind januari nog niks gebeurd geen te bekennen. afgelopen maandag zijn we naar het ziekenhuis geweest. ze kon zien dat er actieviteit was bij mijn linker eierstok dus dat was een goed teken het werkt nog steeds en verklaarde en bevestigde waar mijn pijn zo gruwelijk vandaan kwam. we hebben nog een zwangerschapstest gedaan voor de zekerheid helaas negatief . de afspraak nu is dat ik de 16e naar het ziekenhuis bel en is het op gang gekomen dan is het goed. ben ik zwanger dan moet ik voor een echo binnen komen. mocht er nog niks gebeurd zijn geen gezien ,dan moet ik binnen komen omdat ze het dan opgang gaat brengen. Ik kan heel veel hebben maar bijna elke dag pijn sorry eierstokjes van mij maar dan mag het mij van na 2 maanden wel opgang gebracht worden. heeft hebben jullie trouwens ook hier last van dus je eierstokken pijnscheuten omdat je zover overtijd bent? groetjes iris27
Ik heb daar niet last van... Wel goed dat er activiteit is bij je eierstokken. Das weer positief.. Moet volgende week maar even een afspraak maken bij de huisarts want dit maakt me erg onzeker..
ik heb in sept 1malig de prikpil gehad die was in dec uitgewerkt officieel gezien.. eind nov ongesteld geworden sindsdien niet meer. het is frusterend want mijn hormonen liggen overhoop niet normaal enne moment ben ik vrolijk ander moment kan ik kei hard lopen brullen en heb dan een behoorlijke dip ik ben net zo wisselend als het weer wanneer het op mijn humeur aankomt. dit vind mijn ventje erg gezellig. en het klussen staat ook een beetje op een laag pitje staan niet veel trek in als ik overdag pijn heb gehad. ik vind dat een beetje lullig voor hem want hij wil zo graag samen zijn.. hij is er wel heel lief in hoor begrijpt het wel. dus ik zal blij zijn als het onderhand weer eens op gang kwam. we willen heel graag een 2e kindje ik dacht ( misschien achteraf dom) we gaan geen 2e prikpil halen en dan gaan we lekker oefenen maar dan voor het echie.. nou dat even zit er dus niet in. we weten dat het wel werkt allemaal ik heb tenslotte al een zoon van bijna 6 en daarnaast hebben helaas ook een miskraam achter de rug afgelopen jaar. dus het werkt wel alleen zit er nu een kink in de kabel ergens door die geweldige prikpil. groetjes iris
Wat vervelend allemaal, zowiezo dat je zo'n pijn hebt.. Kan me voorstellen dat het klussen dan op een laag pitje komt te staan.. Maar ja zonder klussen is de kans ook klein op een kindje. Die rottige hormonen zijn inderdaad erg vevelend.. En dat door de pil... Jakkes.. Hoop dat er snel een wondertje gebeurd of dat ik ongesteld mag worden en door kan gaan naar de volgende ronde.. Ik wens jou ook heel veel succes met het zwanger worden! Jij weet in ieder geval wel dat het kan lukken omdat je al een kindje hebt.. Dat is wel mooi.. Dit zal dan mijn eerste kindje worden en ergens ben ik wel bang dat het niet lukt ofzo.. Heb een vriendin die met veel moeite zwanger is geraakt en dan denk je toch even bij jezelf "dat kan mij ook overkomen".. En nu mn cyclus zo in de war is dan neig je soms naar die gedachten... Maar we proberen positief te blijven en we klussen rustig door..
eindelijk na 43 dagen eindelijk ongesteld geworden. ik ging vanochtend naar het toilet en daar waren ze de heb wat last van ruppijn maar verders niks gelukkig. eindelijk kunnen we nu gaan testen over 10 dagen en zo erachter komen hoe het met de eisprong zit en mischien hebben we gelukkig en komen de niet terug eind deze cyclus vingers gekruist. maar wat ik vooral fijn vinden is dat de buikpijn weg is. nu dat ik er over nadenkt er was iets wat de arts zei over de eisprong en dat was dus wat ze had gezegd dat er net een eisprong was geweest waarschijnlijk. en nu achteraf is dat dus inderdaad zo geweest. goh toch erg fijn om te weten dat het nog werkt daar binnen groetjes iris