Al weeën en bloedverlies bij 22 weken zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kayl, 13 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kayl

Kayl Actief lid

23 nov 2015
    150
    20
    18
    hoi lieve meiden,

Ik ben 21 weken en 6 dagen zwanger en ik gisteravond na mijn idee weeen gehad, ik heb ook wat bloed verloren. Verloskundige is geweest , paracetamol gehad en een pilletje om relaxed te worden. Nu werd ik vannochtend wakker met menstruatie pijn en dit ( zie foto ) . Sorry voor de vieze foto!
    Ik moet dus straks een echo maken en dan gaan ze naar me baarmoedermond kijken.
    Is er iemand die dit misschien heeft meegemaakt? Alle scenario's gaan door mijn hoofd. En ben bang dat ik weer zoon heftige pijn krijg als gisteravond.

Bijgevoegde bestanden:

2. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Oh meis wat akelig, wat zul je geschrokken zijn. Ik heb bij al mijn zwangerschappen vroegtijdig weeën gehad maar later dan jij. Ik zal voor je duimen dat het met strikte rust rustig blijft en dat de kleine nog een hele tijd blijft zitten

3. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Vraagje ook. Heb je toevallig seks gehad voor je dit hebt gekregen? En weet je misschien waar je placenta zit? Als je een voorliggende placenta hebt kan dat ook bloedingen veroorzaken

4. Kayl

Kayl Actief lid

23 nov 2015
    150
    20
    18
    Nee ik heb geen seks gehad, denk een week al niet omdat ik niet echt behoefte heb. Voor hoever ik nu weet licht me placenta aan de voorkant @Izzie76

5. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Ok dan kun je in ieder geval uitsluiten dat het komt door een vrijpartij ( ik heb eens bloedverlies gehad na het vrijen en een orgasme deed soms gewoon zeer)

Ik hoop dat de echo laat zien dat er niks aan de hand js

6. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Laat je doorsturen naar het zh... en checken op infecties zowel vaginale kweek als urinekweek.
    ik vind het eruit zien als je slijmprop eerlijk gezegd.
    Hoop dat het meevalt maar kan me goed voorstellen dat je enorm geschrokken bent...

7. Lisetje

Lisetje Actief lid

26 jan 2017
    315
    246
    43
    Vrouw
    Reisadviseuse
    Schiedam
    Jeetje ik snap dat je onwijs geschrokken bent!
    Sterkte meid!!

8. Bailief

Bailief Niet meer actief

Oei hier zou ik ook van schrikken. Goed dat je vandaag in het ziekenhuis onderzocht wordt. Ik hoop voor je dat het een eenmalig iets is..

Sterkte!

9. toffepeer

toffepeer Bekend lid

14 feb 2017
    581
    258
    63
    Oh wat ontzettend schrikken... Om eerlijk te zijn dacht ik ook gelijk aan de slijmprop. Zorg idd dat ze in het ziekenhuis kweken etc maken zoals al gezegd is.

Ik duim voor je dat de echo goed is!

10. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Ik dacht ook aan de slijmprop, vandaar mijn vraag of to gemeenschap heeft gehad, daar kan de slijmprop deels door los raken las ik elders ( en deze wordt gewoon weer aangevuld door de baarmoeder)

11. Lisalisalisa

Lisalisalisa Bekend lid

21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    Sterkte! Al nieuws?

12. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Dit werd tegen mij bij mijn eerste zw ook gezegd door de vk. Maar icm met die buikpijn vind ik het wel zorgwekkender klinken.. :(. Hoop dat ik het mis heb...

13. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ik zou ook enorm schrikken, hoe gaat het nu en wat zegt het ziekenhuis of vk?

14. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Snap dat je geschrokken bent.

Ben benieuwd hoe het nu gaat.

15. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Heeft de verloskundige gisteren inwendig onderzoek gedaan? Ik had soort gelijks van wat jij op de foto laat zien meestal na inwendig onderzoek. Maar dan wel veel later in de zwangerschap. Slijmprop vind ik het anderzijds ook wel wat van weg hebben.. Ben je al naar de vk/zkh geweest?

16. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Hoe gaat het nu?
    Hopelijk blijft beep nog wel heel lang zitten!!

17. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Hoe gaat t met je? Ik hoop dat het een storm in een glas water is gebleken

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik kwam ook kijken hoe het gaat..