GRRRRR..... Ik gebruik van die navulflessen van Glassex en vond altijd al dat de fles en het bovenstukje slecht aansluiten! Sprong namelijk af en toe los. Vanochtend weer... Til de fles op, fles schiet los, bijna de hele inhoud klotst over mijn schoen. Schoen is diepzwart, leer, met een velours/nubuk-achtige buitenkant. Laat het nou net mijn lievelingspaar zijn, ik baal echt enorm! Heb schoen 'gedept' en laten drogen maar hij ziet er niet meer uit. Hij lijkt niet eens meer op de ander Nu ben ik niet zo van het 'klachten indienen' maar jullie zullen begrijpen: 'kom je aan mijn schoen, kom je aan mij' Dus, mijn vraag is: hebben jullie dat ook met de glassexflessen en is dit een veelvoorkomend probleem of heb ik gewoon vette pech? Nu ga ik niet mijn schoen 'terugeisen' hoor, dat zou wat ver gaan, maar ik ben wel in the mood om ze te bellen en aan te geven dat ik niet gecharmeerd ben van het navulsysteem. (ps over een half uur kan ik er om lachen)
Owwww BALEN zeg! Zou net een actie voor mij zijn..maar daar heb je niet zoveel aan. Dit soort dingen lijken me altijd de moeite om te melden. Als die doppen zo los zitten, vind ik het sowieso gevaarlijk. Het is toch een schoonmaakmiddel. Gecondoleerd met je schoenen (vrees dat het ze geen goed gaat doen). Elmo
Herkenbaar probleem bij glassex. Ik koop niet eens meer de navulling, maar de gewone... Zonde eigenlijk, maar ik vind het ook waardeloos. Nu vind ik dat bij de gewone fles ook al als je die tussentijds een keer opendraait. Dan sluit het nooit weer zo als dat ie nieuw is. Misschien toch een belletje/mailtje aan wagen.
Om nou een volle vles over je andere schoen te kieperen....whahah maargoed, tis een optie inderdaad *mijn condoleance was ook om een glimlach op je gezicht te goochelen hoor *
Daarom koop ik ook nooit meer navulflessen, wat een ramp altijd zeg. Wel vervelend van je schoenen. Misschien hebben ze bij de schoenmaker wel een spulletje om ze te redden????
Hier ook geen navulverpakkingen meer van Glassex. Bij mij schoot de bovenkant er ook een keer vanaf....keukenkastje en een groot deel van de houten vloer onder de Glassex....:x
Vanochtend hoopvol mijn schoenen bekeken... zeg maar dag met je handje...misschien dat ik ze nog met carnaval aan kan, dan maakt het niet uit of je voor *** loopt.. (jaja, wat een zelfmedelijden. Morgen ga ik mezelf troosten met een nieuw paar of 2)
Oh wat balen zeg!! Weet precies hoe je je voelt, heb een keer een fles witte wasmiddel over mijn nieuwe bruine leren laarzen gekregen, nou dus ook mooi naar de maan.. Hopelijk kun je ze nog redden! succes!
ik weet niet hoe de foto overkomt, je ziet dat de linkerlaars een andere ´kleur´ heeft dan de rechter. Op de rechter zitten nog wat ´spatten´ van het glassexincident. Heb toch maar gebeld en ze vroegen een foto, dus als ik er toch een heb, mogen julie hem ook zien.