3 dagen over tijd, negatieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bloempje6, 29 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Hoi hoi,
    Ik ben vandaag 3 dagen over tijd. Dit heb ik nooit! Ben altijd bij 26 dagen ongesteld. geen 1 keer over tijd geweest en nu dus 3 dagen. Ik voel me al een week alsof ik ongesteld moet worden, maar het komt maar niet! Ook nachtelijk zweten, maar dat begint nu alweer af te nemen. Buikkrampen, komen soms en gaan weer. Tuurlijk kan het een keer zo zijn hoor dat ik later mn eisprong heb gehad.
    Ik heb gisteren nog getest, maar die gaf niets aan. Dus zal ik toch wel ongesteld worden? We zijn wel bezig voor een 2e, maar deze maand zijn we er niet zo mee bezig geweest. Kan het evengoed zo zijn dat ik wel zwanger ben ? Mn vorige zwangerschap gaf ie bij 1 dag over tijd al een super goede streep aan!

Groetjes

2. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Ik was deze maand 9 dagen over tijd en vandaag toch ongesteld geworden :( ik zou van die negatieve test uitgaan en niet te veel hopen a.u.b. is echt heel moeilijk :(

3. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.832
    18.554
    113
    Vrouw
    Zoals hierboven is gezegd.. ga van de negatieve test uit... je cyclus kan ineens wat langer zijn helaas :( over een week nog eens testen als je nog niet ongesteld bent

4. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Ik denk nog wel dar ik ongesteld word, alleen denk ik dat dus al een week. Nachtelijke zweten is heel heftig. Heb ik altijd bij mn menstruatie en 2 dagen ervoor, maar heb t nu al een week. Ook kraampjes enz maar niks zet door.. Maar even afwachten. K denk dat deze cyclus toch wat langer duurt deze keer.

Deel Deze Pagina