Ik ben 4 dagen over tijd ik heb n paar keer wat rozig slijm gehad, wat normaal wit is. En vandaag iets bruinigs ik heb al de hele week buikpijn testen gaat niet want dat wijst nog naar niets uit (dat had ik bij mijn eerste kind ook, daarvoor moest het vruchtje zelf eerst 4 weken voorbij zijn voor het HCG hormoon echt terug te vinden was in een test) Ik heb vooral last van buikpijn, warm gevoel, af en toe hoofdpijn en soms beetje misselijk, plus niet ongesteld. Ik was toch maar eventjes naar de arts gegaan vandaag zij durfd zelf nog niet echt te zeggen hoe of wat maar ze denkt dat t best kan zijn dat ik een vruchtje afstoot of dat ik gewoon oud bloed verlies Ze zegt dat ik nog even moet aankijken tot na t weekend, of ik dan al bloedingen krijg of dat het misschien gewoon ophoud en de test gedaan kan worden. Klinkt dit bij iemand bekend, wie heeft hier ervaring mee? Of had precies hetzelfde? liefs moi
het zou kunnen zijn dat het met de innesteling te maken heeft als je zwanger bent. ik had ook rozigslijm en later oud bloed is later weer weg gegaan. een test doen dan weet je het zeker,suc6