Al een uur bezig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Babs1977, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Omm 'n dochtertje in slaap te krijgen. Maar ze krijst hier de hele tent bij elkaar. En ze is zo ontzettend moe. Waterige rooie oogjes. Constant wrijven en gapen. Doodop gewoon.
    Zal wel sprongetje zijn denk ik. Pffff :confused:

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier net ook een uur bezig geweest, maar dat kwam doordat Eva weer eens haar hele bed aan het verkennen was, grotendeels op haar buik. Ze heeft alle hoeken van haar bed nu wel gezien geloof ik :D. En uiteindelijk ook overstuur huilen, maar gelukkig slaapt ze nu...

3. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Nou Sofie maar weer d'r uit gehaald. Het wil echt niet. En ze is zo moe ha ha.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dat doe ik ook meestal hoor, na een uur. Maar Eva sliep nog net binnen het uur ;). Gewoon een uurtje later ofzo weer proberen.

5. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Nee maar vroeg op bed vanavond. 18.30 er maar weer in. Kunnen papa en mama ook even rustig romantisch eten ;)

6. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    zou het het weer kunnen zijn ;) Julia (normaal een enorme slaapkop) wil ook al heel de dag niet slapen.. en nu is ze zo moe dat ze helemaal overstuur is :(

7. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Hier hetzelfde verhaal, Damani slaapt NET pas :|
    Word er zelf helemaal verdrietig van..
    Hij is ook heeeeeeeeeel moe en vecht tegen z'n slaap !
    Rode oogjes, wrijven in oogjes, en zich maar wakker houden !

-x-

8. marjan123

marjan123 Actief lid

10 feb 2007
    171
    0
    0
    Hier juist meer slapen dan anders vandaag, en zonder een kik te geven

9. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ja áls hij eenmaal slaapt is het best lang !
    Maarja.. ze zijn onvoorspelbaar !

-x-

10. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hier ook brullen; 19 weken sprongetje denk ik.. (2 mnd te vroeg geboren dus vandaar). Wil gewoon ehcht niet slapen terwijl ie super moe is, de hele dag al...
    Normaal huilt ie echt bijna nooit, dus ik weet bij die sprongetjes steeds niet wat ik mee maak... Echt heeeel zielig..

11. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Sofie heeft de hele middag niet geslapen. Normaal slaapt ze 's middags ook nog best lang. 19 uur in bed gelegd. Bijna niet willen drinken. Kauwen op de speen. Uiteindelijk toch na veel moeite het flesje erin weten te krijgen. Daarna op bed gelegd en weer keihard krijsen. Na een speentje en haar knuffeltje erbij te hebben gelegd en heel lang mijn gezicht tegen haar gezicht te hebben gehouden viel ze eindelijk in slaap. En heel verdrietig huilen. Jeetje zo ken ik haar helemaal niet. Wel zielig hoor. Zat bijna zelf mee te huilen. Wat een verdriet kan zo'n kleintje dan hebben he. En waarom?

12. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Hier ook een uur lang mn gezicht tegen zijn gezichtje en heel zachtjes tegen hem praten, wiegen/wiebelen (valt ie naormaal meteen vn in slaap), speentje, doekje om vast te houden (vind ie normaal heel fijn). niks hielp. Alleen maar keihard huilen... Ken ik echt niet van hem, dus ik stond ook bijna een potje te janken...
    Haal je Sofie er dan wel uit of troost je inbed?
    Wij proberen hem altijd in bed te troosten. Dat gaat 99 van de 100 keer goed, maar tijdens die sprongetjes vind ik t wel heel zielig... maar ja, hij begint nu wel de leeftijd te krijgen dat ie door gaat krijgen wanneer en waarmee hij zijn zin krijgt.... Moeilijk

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Babs, herkenbaar hoor ... hier ook drama ... met als klap op de vuurpijl ... heel licht slapen en dus ook savonds en snachts spoken ... slopend :(

Sterkte!

Deel Deze Pagina