Al een week bruinverlies...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dezelfde, 21 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dezelfde

dezelfde Actief lid

25 aug 2014
    112
    0
    16
    Nou, inmiddels ook wat drupjes in maandverband en wat kleine stolseltjes bij het plassen. Alles wel gewoon bruin tot donkerbruin. Verder voel ik sinds gistermiddag mijn borsten nog amper. Ik heb nog steeds wel zeurende buikpijn, alleen niet de hele tijd en ook niet zo erg als bij een menstruatie. Als het dan een miskraam is, laat het dan ook maar gewoon doorzetten. :( Ik krijg er eigenlijk steeds minder vertrouwen in. Over een bloedtest heeft de VK niks gezegd, alleen dat we 2 weken moeten afwachten. Moeilijk zeg.

2. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Je kan zo een bloedtest ook gewoon aan je huisarts vragen dan kan je bloed laten prikken bij het ziekenhuis of prikpost in de buurt.
    Ik ben vandaag ook naar acupunctuur gegaan en ik heb een edelsteen robijn besteld. Ik denk baat het niet dan schaad het niet. Niet opgeven dames, het is maar beetje bruin = oud bloed en dat kan geen kwaad zolang het bruin is en niet helder rood

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is en dat je er erg nerveus van wordt. :(

Die bloedtest is overigens iets waar je gewoon zelf om kunt vragen bij vlos of (huis)arts. En als ze moeilijk doen, gewoon aandringen dat je het erg graag wilt en er zoveel stress van hebt. Het is namelijk een heel simpel bloedtestje en ze moeten niet zo moeilijk doen ;)

4. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Vreselijk! Ik snap dat je helemaal gek wordt van de ongerustheid.
    Ik heb hetzelfde gehad. Van week 7 tot en met week 12 elke dag bruinverlies. Ik heb toen wel wekelijks n echo gehad en ook een bloedtest. Alles was goed.
    Mijn gyn zei: zolang je geen krampen, helderrood bloed verliest met stolsels is er niks aan de hand.
    In mijn geval klopte het. Ik hoop voor jou ook!

5. dezelfde

dezelfde Actief lid

25 aug 2014
    112
    0
    16
    Oh wat fijn voor je! Ik hoop natuurlijk op hetzelfde, maar bij mij wordt elke keer mijn vertrouwen (dat ik probeer te hebben) weer de grond in geboord bij het naar de wc gaan. Hoeveel bruinverlies had jij? Bij mij verschilt het: vandaag viel het erg mee, tot een uur geleden, toen was het opeens weer veel. Ik heb wel kleine stolsels, maar die zijn echt donkerbruin. Dus ik hoop dan maar dat dat nog niet zo erg is. Heb we een nacht buikpijn gehad, maar toen helemaal niks verloren. Net dacht ik dat het flink door ging breken, maar dat lijkt nu weer over te zijn. Ik word er zo moe en verdrietig van. :(

6. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Ik had bij het afvegen en soms ook bruine sliertjes en had dagelijks inlegkruisjes nodig.
    Ik verloor niet veel (1 bloeding op week 7 wel, toen was het echt een golf, daarna is het bruinverlies ook begonnen).
    Je kan het vergelijken met dagelijks wat meer afscheiding, maar dan bruin.

7. dezelfde

dezelfde Actief lid

25 aug 2014
    112
    0
    16
    Ik heb inderdaad precies hetzelfde! Weten ze bij jou waar het vandaan kwam? Pfoe, ik hoop niet dat het nog 5 weken gaat duren... Vind het erg moeilijk om hoop te houden... maar hopelijk loopt het bij mij net zo af als bij jou!

8. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    zo zenuwslopend is dit he!
    heb het bij de eerste zwangerschap ook gehad vanaf week 5. met week 6 een goede echo met hartactie maar met week 9 op de echo geen hartactie meer, was nog volop misselijk en pijnlijke borsten etc en nog steeds bruinverlies. helaas stootte mn lichaam het niet af en heb ik een curettage gehad.
    2e zwangerschap weer bruinverlies van week 4 tot week 16 gehad, verder goede zwangerschap gehad.
    3e zwangerschap, wederom bruinverlies van week 5 tot week 18 en een grote bloeding op week 20 maar toch een goede zwangerschap.

heb me zo druk gemaakt iedere keer, maar waarschijnlijk hoort het gewoon bij mij. achteraf gezien had ik me beter niet druk kunnen maken en meer genieten maarja....

het kan gewoon 2 kanten op, niemand kan je zeggen hoe het gaat lopen. zou proberen te genieten van het feit dat je zwanger bent en mocht het misgaan dan moet je weten dat je er niks aan kan doen en dat het een natuurlijke selectie is.
    knuffel

9. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Hoi dames Ik lees ook even mee. .. Heb vanaf mijn cryo tp last van bruinverlies. ..ooit stolsels ooit vlokjes... Mijn inleg kruisje is ook wat bruin. .. Heb afgelopen zondag ongi krampen gehad met wat helder bloed. . Maandag nog een beetje bloed nu weer rustig. . Zo lijkt.... ben nu ruim 5 weken dus zo onzeker allemaal. .. Heb ook pas over 2 weken een echo als ik dat haal. ..

Hopelijk op naar een mooie zwangerschap

10. dezelfde

dezelfde Actief lid

25 aug 2014
    112
    0
    16
    Hier zet het nu door. Veel helderrood, stolsels en steeds heftiger wordende buikkrampen. Veel verdriet. :(

11. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Wat verdrietig. Sterkte! :(

12. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    He shit :(
    Wat naar! Veel sterkte!

13. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Onee..... Wat erg... Heel veel sterkte

14. Cheryl86

Cheryl86 Actief lid

21 feb 2014
    314
    0
    0
    Heel veel sterkte!

15. lea

lea Fanatiek lid

aaah wat jammer :( sterkte....

16. Logan

Logan Niet meer actief

Nee:( sterkte.

17. dezelfde

dezelfde Actief lid

25 aug 2014
    112
    0
    16
    Thx allemaal!
    Ik heb net met de VK gebeld. Volgende week donderdag hebben we pas de echo. Eerder kan niet, omdat ik nog niet ver genoeg ben, dus dan kunnen ze niets zien. Volgende week duurt nog zo lang. Nu verlies ik trouwens bijna niets meer, alleen nog bruin bij het afvegen, een paar drupjes in maandverband en wat stolseltjes in de wc. Buikpijn valt gelukkig ook wel mee. Maar we moeten er van de VK vanuit gaan dat het voorbij is. Dat kan ook bijna niet anders, na dat rode bloed en buikpijn van gisteren. :(:(

18. LinOo

LinOo Bekend lid

6 mei 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bah.. Wat vreselijk naar. Heel veel sterkte.
    Bloedverlies na bruinverlies heeft bij mij nog nooit een posi uitkomst gehad, hoe hard je ook hoopt dat t bij een ander wel goed uitpakt.

Mocht de week je te lang duren, of je krijgt koorts.. Vraag dan of je naar een gyn mag. Zij kunnen ook bij een heel prille zwangerschap meer zien als een vk.

Heel erg veel sterkte.

19. Babystew

Babystew Niet meer actief

Veel sterkte meis!!

Deel Deze Pagina