zoontje wil de hele nacht drinken

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door kleinmonster, 12 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    ik weet niet of de vraag hier op zn plaats is.

zoontje is bijna 1 jaar hij krijt overdag ong 3a4 voedingen denk ik. Hij slaapt heel wisselend soms 8 uur achter elkaar soms maar 3, hij krijgt een kies en heeft een auto immum probleem waardoor hij vaak verhoging heeft en gaat de laaste tijd met 38,1 naar bed. Hij wordt rond 2 a 3 uur wakker en krijgt dan een voeding eerder kon ik hem dan weer terug leggen of hij sliep tussen ons in.
    sinds een week wil hij blijven tutten en zelfs als ik hem na een 1 uur probeer los te koppen wordt hij wakker, gaat huilen en is opzoek naar mn tepel en wordt pas rustig als hij deze vind.
    uiteindelijk slaap ik met hem in mn armen en hangt hij tot een uur of 7 aan de tiet.

is dit een fase, verwend, kiesje?

alvast bedankt

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Klinkt als een fase, je kindje heeft je nodig, en jouw voeding voor zijn weerstand! Fijn te horen dat het bij je mag slapen.

3. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    ik wordt vaak raar aangekeken als ik zeg dat hij bij ons slaapt en hoor vaak dat ik hem daarmee te veel verwen

fijn te lezen dat iemand het niet raar vind en fase's gaan gelukkig weer over hopelijk deze snel want kom zo wel wat slaap te kort. Bedankt voor je reactie

4. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Lekker laten gaan, die opmerkingen en blikken. Je zoontje heeft je nog erg nodig bij alle ontwikkelingen die op zijn pad komen nu. Geniet er van!

Deel Deze Pagina