al een week hangerig

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Eefke84, Dec 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

#1 Eefke84, Dec 28, 2010
    Last edited by a moderator: Dec 28, 2010
    zoals titel zegt. plurk is al een week hangerig. begon woensdag. toen werd ze echt verkouden, snotterig en had wat koorts. omdat ze ook aan dr oortjes begon te trekken mocht ik die middag even langs bij de ha.
    ze had geen oorontsteking maar wel een fikse verkoudheid. zonodig mocht ik haar een zetpil geven.

nu een week later blijft ze hangerig. ligt veel op de bank. of wil bij mij zitten/liggen/hangen. ze is nog wel wat verkouden maar om te zeggen: heel erg, nee dat zeker niet.
    even later kan ze ook wel weer spelen, druk zijn maar dan komt ze toch weer hangen en liggen. ben het helemaal niet van dr gewend want ze is altijd megadruk en actief. eten en drinken doet ze verder goed. tis puur alleen dat hangen en liggen en willen tutteren met dr speen in dr mond.
    moet ik nu iets doen of nog even aankijken?
    pffff lastig.
    moet zeggen ben zelf ook al een week verkouden en ook wel lamlendig hoor. maar voor iemand herkenbaar?:):)

ow shit verkeerde onderdeel haha

2. tulip

tulip Niet meer actief

het lijkt idd alsof er iets zit te wringen, misschien geen oorontsteking, maar wat meer druk op de oortjes misschien??? Zeker i.c.m. de verkoudheid. Het kan ook best zijn dat de ontsteking nu niet doorgezet heeft, maar dat het over een paar dagen bv wel is.
    Het even spelen en dan weer komen hangen herken ik ook hoor, zo doet meisje het ook als ze niet lekker is. Ik laat haar altijd maar dr gang gaan, dan gaat het het beste. Lekker veel vitamientjes geven en dr oren in de gaten houden, als ze er meer aan gaat zitten, dan zou ik wel even terug naar de dokter gaan. Een ontsteking kan ook later opzetten. Als de koorts nog een paar dagen duurt zou ik ook terug gaan. Koorts is toch het teken dat het lichaam vecht tegen iets wat er niet thuishoort.

3. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Kan ook iets van keelontsteking zijn, hebben ze daarnaar gekeken? En heeft ze verhoging of koorts? Kan best dat ze zich dan gewoon ellendig voelt en nergens echt zin in heeft hoor. Als het niet beter gaat zou ik zeker voor het weekend haar nog even laten zien bij de huisarts. Beterschap voor je meisje!

Share This Page