Andy is hangerig, en heeft nu zijn 3e erg dunne volle broek van vandaag! Ook veel buikpijn, en heel bleekjes. hij heeft vannacht goed geslapen, maar sindsdien niet meer. (ja, paar minuten op schoot af en toe.. tips voor mijn mannetje-die-niet-lekker-is ?
Hihi, die laatste was een false Was alleen gepruttel hihi, maar lege broek. Hij ligt nu lekker op mijn borst te slapen.. tenminste, telkens 5 min, dan weer draaien enz.. ik ga zo wel even tempen.. hij voelt wat warm..
Zou het even goed in de gaten houden hoor.. weet je zeker dat hij buikpijn heeft en diarree? Aangezien ze op die leeftijd ook gewoon dunne poep kunnen hebben en last van krampjes natuurlijk. Wat is zijn temp ondertussen? Is hij niet suf?
Banaan en/of peer geven voor het 'stoppen' Veel laten drinken voor het 'vochttekort' Vanavond misschien een zetpilletje voor het slapen gaan? verder knuffelen en aandacht
Dat heeft ze vast niet gezien, anders had ze dat vast niet neer gezet. Kan gebeuren toch? @TS: hoe is het nu met je zoontje?