Hoi hoi, Ik had even een korte vraag, ik lees steeds op het forum dat bijna iedereen er wel een paar keer per nacht uit moet om te gaan plassen e.d En dat ze hele slechte nachten hebben met slapen e.d Maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen last van, ik ga hooguit per nacht 1 x naar de wc. en val daarna wel weer gewoon in slaap. Heb soms wel een nacht er tussen zitten dat ik niet of nauwelijks slaap, maar dat haal ik dan later weer in.. Nu is mijn vraag moet ik me zorgen maken dat ik er 's nachts haast niet uit hoef? Of moet ik het juist erg lekker vinden, en nu nog van mn slaap kunnen genieten zolang het nog kan, ben nu bijna 38 weken zwanger..
Zou ik niet doen . Zolang jij je lekker voelt, je baby goed beweeglijk is en alles prima gaat, geen zorgen maken! Behoor je gewoon tot de vrouwen die wel goed slapen, prima toch? Lekker van genieten nu het nog kan, zou ik zeggen....
Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor, lekker van genieten dat je lekker kan slapen. Ik heb er zelf ook geen last van, ik hoef er snachts helemaal niet uit en ik word ook niet wakker gehouden door ons ukkie, dus ik slaap hier ook heerlijk door. Ja word hooguit wakker gemaakt als me oudste een keer wakker word snachts that's it
Bij Eva moest ik elke nacht wel 1 of 2 keer plassen. Bij Lisa helemaal nooit 's nachts eruit geweest . Gek dat het dus zelfs per zwangerschap kan verschillen.
Wees blij Ik ging er meestal ook maar 1 keer uit, en slechte nachten had ik soms na drukke dagen. Maar verder sliep ik ook wel goed. Tot aan 41 wk toe.. Gewoon lekker van genieten!!
Hier hetzelfde, ik ga elke nacht 1x uit bed om te plassen, dit gaat compleet op automatische piloot, en zodra ik weer in bed lig slaap ik gelijk weer.
ik zou er juist van genieten dat je je zo goed voelt meid !! Bij mij eerste 2 zwangerschappen ben ik er fluitend door heen gekomen en nu zit er van alles tegen en ook het hele slechte slapen ...Nee je vooral niet druk maken maar van genieten ..
Ik hoef er ook maar 1 keer uit. 's morgens vroeg. Maar dat kan misschien nog veranderen! Niks om je zorgen om te maken lijkt me!
Geniet van je nachtrust... binnenkort is het even een paar weken gedaan (en ook dat moment gaat voorbij... en mag je weer van je rust genieten )
nee hoor! ik werd ´s nachts ook bijna nooit wakker en kon gewoon slapen, 38 weken heb ik niet gehaald, dus dat weet ik niet...maar denk dat ik dan ook nog gewoon lekker had geslapen hoor! (ben met 37 weken bevallen) Rust nog maar even lekker uit nu het nog kan!
Wees blij en ik hoef er met mijn bijna 40 weken ook niet elke nacht uit, en als ik ga is het 1 keer. Slapen gaat de ene keer beter dan de andere, maar er zijn ook nachten dat ik prima slaap. Iedereen is anders
Ik heb hetzelfde. Hoef er 's nachts amper uit. Soms een keer om te plassen, maar 9 van de 10 keer slaap ik gewoon lekker door. Maak me er geen zorgen over, die gebroken nachten komen wel als onze kleine er is
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Ik moet er 's nachts geen enkele keer uit voor een plasje. Mijn vriendinnen hadde het ook altijd over het veel plassen, maar ik merk daar niet bijzonder veel van. Ook slapen doe ik nog heel goed hihi. ps; Ik heb zelf ook nooit een harde buik gehad in de zwangerschap. Ik dacht ook dat dat persee moest, maar de vk zei dat sommige vrouwen die idd nooit hebben. Iedere zwangerschap is anders meid.
Ik zou zeggen: wees blij. Op het einde van mijn vorige zwangerschap moest ik er elk uur uit (zo'n 6x per nacht) en dat is geen lolletje...
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga dus indd maar even lekker genieten van dat ik er maar 1x uit hoef! En hoef dus niet bang te zijn dat het raar is, want lees nu dat meerdere niet zovaak er uit gaan of gewoon ook nog lekker doorslapen.