Wel of niet testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by charity2010, Jul 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Zoals de titel zegt, wel testen of nog even wachten?
    Op dag 13 van myn cyclus had ik een posi ovutest, dag 14 was hij alweer nega dus ik ga ervan uit dat hij tussen dag 13 en 14 gesprongen is. Maar het hele probleem was(is) dat mijn temp er niet aan meewerkte (35e3f9 Ovulation charts on FertilityFriend.com), aan de hand van mijn temp heb ik volgends ff dan ook nog geen ei gehad. Ik twijfel nog steeds of ik ff of mijn ovutest moet geloven..

Voor mijn miskraam had ik ook een cyclus van 33 dagen. De eerste cyclus na de miskraam was 25 dagen, de 2e cyclus ben ik begonnen met etos zwanger worden en was hij ook 25. Dit is dus al de 3e cyclus en ik zit vandaag op dag 27.

Van dag 15 tot dag 22 heb ik ook wat bloed verloren, elke dag maar niet veel en dus te weinig om van een menstruatie te spreken. De kleur varieërde ook van roze naar bruin tot rood. Ben er mee na de HA geweest en volgends haar kon dit wel een innesteling zijn geweest, op dag 24 heb ik voor het laatst getest en deze was nega.

Alvast bedankt voor het meekijken en meedenken :d

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Dan zou ik gewoon nog eens testen.. Misschien dat je je er daarna bij neer kan leggen als hij negatief is?

3. saxia

saxia Bekend lid

Dec 8, 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Als je meer zekerheid wil dan zou ik zeggen morgenochtend nogmaals testen. Duim voor je!

4. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    3,745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hey meis, ik denk ook niet dat je je eisprong hebt gehad. Als ik je temp kaartje vergelijk met die van de maand ervoor heb je een aardige tempstijging na je ei, en die heb je nu niet gehad. Misschien dat je ei geprobeerd heeft te springen maar het niet is gelukt. Wellicht dat het binnenkort nog gaat gebeuren... Gebruik je nu nog ovutestjes? Misschien even doen!

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Hoi,
    ik denk niet dat je een eisprong hebt gehad.
    Misschien heb je verkeerd gekeken naar je ovu test?
    Ik heb ook wel eens gelezen dat mensen door die pillen geen eisprong krijgen. Heel raar ja, maar wel waar.
    Dan is de ovu test posi maar springt er toch geen ei.

Als ik eerlijk ben zou ik stoppen met de etos pillen en je ongi en/of eisprong afwachten. Testen zal geen zin hebben.

Tempen is betrouwbaarder dan een ovutest :)

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik weet zeker dat die ovutest echt postief was. Heb een dipstick en midstream van zwanger en kids gebruikt en toen die posi was heb ik er ook cb tegen aan gegooit.. Heb geen testen meer dus ik test niet meer door nu.

Share This Page