Hii… Zoals de titel al zegt heb ik nu al een week lang positive ovulatie testen van CB (de roze variant) mijn man en ik zijn al een paar jaar bezig voor een wondertje en dit heb tot op heden niet mee gezeten. Nu ben ik bewust dat ik een onregelmatige cyclus heb en heb ik ook al hulp gezocht bij de HA en het ziekenhuis maar het volgens hen is alles prima op wat over gewicht na. ik doe al jaren aan de ovulatie testen maar heb het de afgelopen paar maande niet meer gedaan ivm drukte en de teleurstelling elke keer weer. Nu heb ik hiervoor max 2 dagen een positive test gehad en daarna niet meer. Daarom vind ik dit zo raar en kan ik er niet bij het is puur toeval dat ik vorige week testen dit omdat ik me een beetje raar voelde (grieperig, krampen en heel veel kokhals neigingen) heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Of heeft iemand tips? onderstaand een foto van de strips van de eerste 6 dagen(vandaag ontbreekt)
Ehm toen ik dit had, bleek ik zwanger! Hoop het voor je! Ik zou geen andere reden kunnen bedenken voor zolang positieve ovulatietesten...
Hi, ik weet van een andere reden voor zolang positieve ovu testen. PCOS. uiteraard hoop ik dat TS snel een positieve zwangerschapstest in handen heeft.
Ik heb dus precies hetzelfde. 6,7 dagen positieve testen. Ik gebruik de paarse versie. Ik heb al een paar dagen darmkrampen en constant misselijk gevoel. Ik zit me echt af te vragen of ik misschien zwanger ben. Ik heb niet eerder darmkrampen gehad in het begin van een zwangerschap. Iemand anders wel? Ik moet nog 6 dagen tot m’n volgende menstruatie, is dan nog te vroeg om een zwangerschapstest te doen lijkt mij?
Hi TS, van wat ik begrijp zijn dit digitale ovulatie testen, die een piek aangeven met een smiley toch?! Volgens mij is het niet de bedoeling om resultaat van de strepen te lezen. Gaven al deze strips ook een smiley in de venster van de test?!
Ja alles gaf een smiley aan vandaar dat ik ook zeg dat ze positief zijn ik weet alleen niet hoelang ze al positief hadden kunnen zijn want heb de testen maar gedaan omdat ik me raar voelde en niet wist hoe en wat de eerste was al positief zou veel langer kunnen zijn dan dat ik me bewust ben zegmaar en de foto was meer voor reverentie
Oke duidelijk. Hopelijk krijg je morgen of van de week meer duidelijkheid met de zwangerschapstesten.
Goed om te weten heb ook extra dipsticks besteld zodat als ik niet kan wachtrn ik morgen avond eventueel een test kan doen
Zelf heb ik nog nooit meer dan 2 dagen op rij een posi ovu test gehad ondanks zal het mij niks verbazen als ik pcos zou hebben maar dat ik met mijn HA en de gyn van het ziekenhuis heb gesproken hebben zij dit beide niet benoemd tot een mogelijkheid
Oh oke, dat wist ik niet. Ik heb een ernstige vorm van PCOS en juist nooit positieve ovulatietesten. Dat je ze ook langdurig kunt hebben, wist ik niet. Hopelijk goed nieuws voor je. Het enige wat duidelijkheid geeft, is een zwangerschapstest!
Dat kan kloppen, maar ik zeg het jou uit eigen ervaring. Soms zeggen de artsen dat niet gelijk want ze kijken ook naar de andere symptomen die je hebt waardoor PCOS soms redelijk laat gedetecteerd kan worden. Ik zelf heb een paar jaar geleden 7 maanden zonder menstruatie gezeten , alle testen negatief , tot er een echo gemaakt werd en gezien werd dat mijn eierstokken vol cyste zaten.. gelukkig is het allemaal voorbij en hebben wij nu een prachtige zoon van bijna 2 en een baby opkomst. Ja dat kan zeker kloppen . Ik spreek namelijk uit eigen ervaring daarom benoem ik het als een mogelijkheid. (Lees verhaal hierboven) . Pas nadat mijn PCOS ontdekt was en ik aan de pil ging voor een tijdje om mijn hormonen te reguleren begon ik weer met ovu testen. Toen had ik ook een tijdje dat ik geen piek kon vinden maar daarna langzaamaan kwam alles weer opgang en krijg ik nu weer vaker wel dan niet een mooie piek .
Ahh wat fijn om te horen en gefeliciteerd heb net even ingelezen er over en mijn inwendige echo was schoon wel weet ik dat ik net iets meer testosteron aanmaak dan de gemiddelde vrouw maar dit moest geen probleem zijn ik ga het nog even aanzien en mischien binnenkort toch nog even terug naar de HA