pijnlijke borsten na borstverkleining

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door draakje81, 12 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draakje81

draakje81 Lid

1 okt 2007
    47
    0
    0
    Eindhoven
    hoi meiden,

Ik heb een vraagje. Ik ben nu 5 weken zwanger en heb wel wat steken enzo in mijn borsten en ze voelen af en toe wat gespannen aan, maar ik heb er geen echte last van en het doet al helemaal geen pijn. Nou heb ik wel 2,5 jaar geleden een borstverkleining gehad en ik vroeg me af of dit invloed kan hebben op de gevoeligheid van je tepels ofzo? Heeft iemand hier ervaring mee?

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Mijn moeder heeft een zo'n 10 jaar geleden een borstverkleining laten doen en volgens haar zijn haar tepels minder gevoelig. Maar het lijkt me dat je dit dan al wel gemerkt zou hebben voordat je zwanger werd?

Lieve groetjes!

3. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Ik heb 4 jaar geleden een BVK laten doen, en ik heb geen gevoel meer in tepels...alleen als ik erin knijp lijkt het alsof er tig naalden inpikken, en aan de zijkant van mijn borsten heb ik dan wel weer gevoel. Ik vraag me af als ik ooit zwanger raak of ik dan wel gevoel krijg in mijn tepels, omdat ze zeggen dat die zo supergevoelig zijn dan, maarja dat zien we dan wel weer.
    Maar mijn gevoel is echt zowat weg in mijn tepels...wel jammer ook eigenlijk, was altijd wel leuk ;)

Deel Deze Pagina