Niks te zien op inwendig echo???? Laatst ong 11 dec.. Myn cyclus zijn 26-31 dagen , heb af en toe buikkramp Als ik bijvoorbeeld zwanger ben, dan ben ik 5 weken 4dagen zwanger. Kunnen ze nog niks zien dan? Mijn gyn zei misschien is het nu te vroeg , maar je moet.toch wel iets zien vruchtje ofzo? Bij mij zagen we helemaal niks.. Wie heeft ervaring?
Weet je zeker dat je zwanger bent en niet gewoon een langere cyclus hebt? Met 5w4d is er niet altijd een vruchtje te zien op de echo maar zeker wel een vruchtzak.
Je zou op zijn minst een zwangerschapsring moeten zien op die termijn. Maar je hebt dus al positieve zwangerschapstesten? Want anders zou het ook goed kunnen dat je niet zwanger bent en gewoon een langere cyclus hebt helaas.
Wat be happy zegt idd. Dat zou je wel moeten zien. Ik lees niks over een test. Alleen dat je niet ongesteld bent. Je hebt tot nu toe 2 cyclussen gehad dus het kan best zijn dat deze cyclus iets langer is. Is er al bloed geprikt?
Nee k heb geen tot nu toe 2 cyclusse , We zijn pas bezig daarom staat er 2 cyclusse in mn handschrift, ik hou me cyclusse bij sinds ik gestopt ben met pil (mei 2015) en ze zijn 26-31 dagen tot nu toe.. Ja er is al bloed geprikt morge moet ik terug belle x
Ik weet het niet zeker helaas, heb wel afscheiding (srry!) 7jan had ik wel enorme steken gehad kon me nergens bewegen deed zo pijn.. heb paar dagen borsten pijn, eerst deed zijkante pijn en nu helemaal, heb zichbare aders op me hand vingers boven borsten benen noem maar op.. ik wil gewoon dat ik nu ongesteld ben word gwnn gek door de onzekerheid!! Ik wil ovu testen gebruike maar wacht op me ms
Sorry ik snap t niet? Je zegt 5 wkn 4 dan te zijn? Je hebt geen positieve test? Je hebt een echo gehad omdat...? Waarop wordt je bloed nu gecontroleerd? Je zit te wachten op menstruatie en je wil ovu testen gaan gebruiken? En je zit pas in ronde 2?
Ja heb 9 jan test gedaan cb plusje en zag heel licht plusje toen heb ik 11-01 gyn gebeld en ze zei is positief
lees aub mijn andere berichten wt ik heb geplaats , misschien begrijp jij dan wel, heb geen zin weer hele verhaal te type hier..
Dit komt onaardiger over dan je het bedoelt denk ik. Ik heb je andere topics ook doorgelezen en de test bekeken. Het gros van de meiden gaf aan dat ze op die test niets zagen en zelf twijfelde je ook. In je topic van 6 jan gaf je aan op 10 a 11 DPO te zitten. Dan zou je inmiddels bijna 2 weken verder zijn. Mij lijkt dat dan een zwangerschapstest wel duidelijkheid geeft.. Ik hoop dat je rekening houdt met de mogelijkheid dat je niet zwanger bent. Dat blikt niet uit je berichtjes namelijk..
Ik denk dat je een eisprong hebt gehad de dagen na 7 januari. Vandaar ook de pijn die je had (groeipijn eitje). Heeft de gyn wel naar je eierstokken gekeken? Zat daar een follikel in?? Als daar geen follikel meer inzat dan is hij gesprongen en denk ik dat je een dezer dagen ongesteld gaat worden. Je zit dan nu nog voor je nod (ong. 2-3 dagen voor nod). Op je kruisjes test zag ik niks positiefs behalve een grijsachtige verschijning, uren na afleestijd wat de cb plus vaak geeft. Maar dat had ik je toen ook al gezegd.
Ik denk eerlijk gezegd ook dat je cyclus gewoon langer is of een keer overgeslagen. Ik had je testen even bekeken en denk dat ze toch echt duidelijker hadden moeten zijn na 4 dagen. Maargoed, fijn dat je meteen bloedprikken etc dan weet je het morgen iig zeker.
Ik vrees dit TS, al hoop ik niet dat je de komende dagen ongesteld wordt en wel zwanger blijkt. Ben benieuwd wat de uitslag van de bloedtest is!
Ik heb goed gelezen zelfs oude topics teruggelezen maar sorry je bent niet zwanger.. Iig geen 5.4. Dus snap due echo en dat bloedonderzoek niet zo. Daarna begin je weer over menstruatie en ovu testen. Je cyclus is deze keer geeoon wat langer. We hebben allemaal wel eens een uitschieter...
Op foto zie je niet goed , maar als je gwn naar mijn test kijkt dan zie je wel streepje dus, ik had gyn gebeld waarom zei ze dan dat t wel positief is? streep is toch een streep hoe lichter dan ook toen mijn gyn gisteren inwendig echo had gedaan hij zei dat het misschien te vroeg is misschien ben ik zwanger of misschien is er iets, daarom hebben ze bloed geprikt voor de zekerheid
Als 7 jan mn follikel is dan is dat wel veeelste laat toch? Bij mn zoontje had ik ook zo steken gehad en had hier ook onderwerp geopend en sommige zeide is eisprong of follikel maar ik was toch zwanger.. Ja hij heeft mn eierstokken gekeken en er was geen follikel dus dan moet die wel allang gespronge zijn x
Ik snap er niks meer van. En ik ga ook echt niet al je topics bij langs om te zien wat je bedoelt. Je had dus wel een positieve test. En de echo zei nog niks. Wat kan kloppen want op dat termijn zie je ook nog niks. Heb je daarna nog weer getest? Of niet? Als het zo vaag blijft kun je bloed prikken. Dan kunnen ze je hcg bepalen en kun je duidelijk zien of je zwanger bent.