hallo, ik heb een vraag ik ben nu in ronde 7 en heb een cyclus van 32 dagen altijd heel netjes,nu ben ik een week overtijd.heb een test gedaan toen ik 5 dagen overtijd was en die was negatief, ben naar de huisarts geweest een maandag en die gaf aan dat ik de sypthonen had van een zwangerschap,zonder dat ik zei dat ik al overtijd was toen nog maar drie dagen,misselijk de hele dag,duizelig en erg moe een week voor mijn nod,de misselijkheid heb ik nu nog maar met vlagen,ben nog wel moe,en een drukkend gevoel op mijn blaas de huisarts zei dat ik mijn urine in moest leveren en dat ze zouden testen op zwangerschap en baasontsteking,dus zo gezegt zo gedaan, nu heeft de assistente alleen een testje gedaan om te zien of ik blaas onsteking heb ze had niet goed gekeken en heeft mijn urine weg gegooit. ben nu heel ontzeker om weer te bellen omdat ze nog al bot deed,die testen kun je ook gewoon zelf kopen zei ze,dat weet k zelf ok wel.de huisarts gaf aan dat ik die testen moets doen toch. nu komt eigenlijk mijn vraag kan ik nog zwanger zijn ookal heb ik dag 5 negatief getest ,of kan ik een geoon geen eisprong hebben gehad ofzoiets ik hoop dat u me kunr helpen liefs chrisss
hoi Chriss, waarschijnlijk heb je wel een eisprong gehad maar ben je dus niet zwanger. Het gebeurt wel vaker dat als je zwanger wilt worden dat je dan overtijd raakt, dat je klachten hebt maar dat je toch niet zwanger bent. Gewoon wachten op je ongesteldheid en dan weer opnieuw proberen in de volgende ronde. Als je op dag 5 negatief test ben je zo goed als zeker niet zwanger inderdaad. Mirjam