op mijn buik slapen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shanice81, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    Hallo dames,.

Waar ik soms weleens mee zit is,.ik ben nu bijna 30 weken zwanger en betrap me zelf er op dat ik plat op mijn buik slaap....vaak ga ik gelijk weer op mijn linkerzij,.maar niet lang daarna lig ik weer gewoon op mijn buik,.soms laat de baby weten dat ze het niet leuk vind en schopt me dan ook ff flink :D ,.maar voor de rest lijkt het wel alsof ze ergens verscholen ligt want kan gewoon plat op mijn buikliggen zonder mijn benen op te trekken,.,.en heb al best een behoorlijke buik.....
    Wie doet dit nog meer?En zou het kwaad kunnen?

toedels,.,.

2. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ooohhh ben ik ff jaloers op jou zeg !
    ik ben een echt buikslaper maar kan al heeel lang niet meer op me buik liggen doet echt pijn als ik het toch probeer ! lijkt me dus dat er nix aan de hand is of geen kwaad kan dat je nog op je buik ligt anders deed het je wel zeer en laat je het vanzelf wel !

slaap lekker :D

3. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn

We kennen wel onderling gaan ruilen als je wilt :D ahhaha,.
    Hm ja ik ben ook altijd een buikslaper geweest,heb wel een raar patroon als ik naar bed ga hoor,.want aan mij ken je pcies merken dat ik ga slapen als ik op mijn linkerzij ga,.,.dan op de buik,.en zo blijf ik ook,.
    dus ben aan de ene kant ook blij dat ik op mijn buik ken slapen heb namelijk alle standjes al gehad! maar soms ben ik ook bang dat ik de baby plet ofzo :confused: ,.,

Thnx ;) vanaaf weer....

4. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Heb vorige zwangerschappen tot het eind plat op mijn buik geslapen en nu ook nog.
    Volgens de vk was dat geen probleem.

5. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hahaha ja ruilen :D graag kan ik ook weer eens goed slapen pfff want dat is hier een ramp hoor !
    kan echt alleen maar of op melinkse of rechter zij liggen en dat word je gauw beu!

voor heen had ik ook een heel patroon van in slaap vallen , eerst op me linkerzij dan op de rechterzij dan op me buik met hoofd naar links dan op de buik met hoofd naar rechts en zo viel ik dan in slaap hahaha als me man dan snachts thuis komt vn zijn werk kon ie altijd zien of ik sliep of niet aan de manier van hoe ik lag hahaha tja sommige mensen hihihi

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Kan geen kwaad, lag bij de 2e tot 34 weken op me buik en bij de 1e tot 25 weken.
    En nu ben ik ruim 21wk en moet nu wel uitkijken ivm vele harde buiken maar lig lekker nog half op zij/buik.

7. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Het kan geen kwaad als t nog fijn aanvoelt.

Ik ben ook echt een buikslaper en heb tot een week of 20 op mijn buik geslapen geloof ik. Nu vind ik t niet echt prettig meer om plat erop te liggen en mevrouwtje geloof ik ook niet! Mijn buik is niet echt enorm trouwens.

Maar gisteren en vandaag had ik er weer even heel erg behoefte aan en dan leg ik gewoon een kussen onder mijn bekken. Heerlijk, wat een lekker gevoel om weer ff op je buik te liggen :)

8. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Ik ben nu 24 weken zwanger en lig nogsteeds heerlijk op mijn buik. Ik slaap nooit anders, ik kan me niet voorstellen dat ik dadelijk niet meer op mijn buk kan slapen, dat lijkt me een ramp!

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik kan niet op mn buik liggen :( Dan voelt het alsof het uitelkaar knalt...

10. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Ik slaap half op mijn buik en half op mijn zij.. ik kan niet op mijn rug liggen dan krijg ik pas last van mijn buik..
    Er ligt een deken onder mijn buik en bekken en lig heerijk zo..

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

meid wees blij.ik kan gelukkig nog steeds op me buik slapen (in mijn album een foto van een paar weken terug) hoe ik het doe doe ik heb maar anders slaap ik gewoon niet hoor

Deel Deze Pagina