Gefeliciteerd! Geweldig nieuws voor jullie! Nu snel vk bellen voor een afspraak met echo... Het volgende spannende moment! Geniet ervan... Groetjes Didi
Dankjewel dames! Ga morgen idd meteen even bellen, voor ons extra spannend want ons eerste zoontje zijn we verloren bij 21w helaas. Ik ben erg benieuwd hoe ver ik eigenlijk ben! Iemand die een idee heeft?
Allereerst gefeliciteerd!! Niet dat het nu nog iets uitmaakt, maar is dat geen ovulatie test van de action? Ik geloof dat die roze zwangerschapstesten zijn of haal ik ze nu door elkaar. Of is deze niet van de action
Gefeliciteerd!! Als de clearblue aangeeft 3 weken + dan ben je normaal verder dan 5weken... je moet er altijd 2weken bijtellen staat in bijsluiter dacht ik... ik heb dezelfde symptomen als jou enkel nog vermoeidheid en rugpijn en met vlagen misselijkheid erbij.. hoop dat ik ook zo een testje ga hebben 😃
wauw!!! Als een stille lezer heb ik alles gelezen. wat ben ik blij voor je! Geniet ervan en wens je een onbezorgde zwangerschap <3
Neee dit is er geen van de action! Dit is er een van zwanger en kids hihi! Bedankt voor jullie felicitaties dames! Nu hopen dat ik over 8 maandjes een gezonde baby ter wereld mag brengen, ik hoop het zo!!! Hoop dat ik snel mag komen bij mn verloskundige pff wat een spanning weer allemaal! Weet idd dat je er 2 weken bij moet tellen maar clearblue geeft niet verder aan dan 3+ toch? 20 november was mijn laatste menstruatie, maar weet dus niet wanneer ik mijn eisprong heb gehad, laatste 3x had ik namelijk een langere cyclus dus echt geeen idee! Ben zo benieuwd Ik hoop voor diegene die nog niet zwanger zijn dat jullie allemaal snel zwanger zijn!
Nee die gaat inderdaad niet verder dan 3+ maar wil dus wel zeggen dat je meer als 5 weken zwanger bent 😃 elke extra week is minder wachten 😃
Heb vannacht nauwelijks kunnen slapen! Heb me gisteren aangemeld bij mn verloskundige en die belt me straks, was nu bezig met een bevalling! Dus hopelijk mag ik snel komen om te kijken hoever ik ongeveer ben!
Ik denk dat je dit keer een korte cyclus heb gehad! En al een eindje op weg ben Leuk zeg!! Gefeliciteerd.