Hele zwangerschap al ziek!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Jeleu, 4 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeleu

Jeleu Lid

1 aug 2009
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik wil even wat van me afschrijven: ik ben nu 7 maanden zwanger van kindje 2 en ben al 7 maanden ziek. Door mijn verminderde weerstand pak ik alle virussen en infecties die in de lucht hangen, zo lijkt het wel. Daarnaast heb ik ook bekkenklachten. Doordat ik continu ziek ben, komt thuis alles neer op mijn man. Hij klaagt niet en doet ontzettend zijn best, maar ook voor hem is het veel allemaal. Ons dochtertje van bijna 2 reageert uiteraard ook op de voor haar vreemde situatie thuis, met een mama die vaak op bed ligt en weinig kan. We hebben 3 miskramen gehad, dus we zijn ontzettend blij dat het met het kindje nu goed lijkt te gaan. In die zin vind ik dat ik niet mag klagen en vooral het einddoel voor ogen moet houden. Maar ik wil me zooooo graag weer even een paar dagen goed voelen. Heb het even helemaal gehad.

Zo, dat lucht hopelijk een beetje op...

Groetjes,
    Jeleu

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Jeetje meid wat een ellende allemaal.
    Kan me voorstellen dat je even je ei kwijt wil hoor.
    Poeh meid wat moet jij je vervelen zo onderhand.
    Denk dat je blij zou zijn als de 37 weken er zijn zodat je zou mogen bevallen.

Je huisarts heeft je ook geen tips ofzo gegeven om je weerstand wat op te krikken?

Nog even volhouden meid je bent er bijna.

3. wolliewobbel

28 okt 2008
    68
    0
    0
    hallo

rot dat je je zo rot voelt
    ik weet wat het is
    ben ook mijn hele zwangerschap al ziek
    en loopt krom van de pijn mijn bekken
    afgelopen donderdag ben ik zelf met spoed opgenomen in het ziekenhuis voor 2 dagen
    omdat ik hart kloppingen had mijn hart slag was 150 in rust leek wel een snle trein en had pijn op mijn borst
    en voelde me echt belabberd
    heb nog steeds hart kloppiongen en moet het rustig aan doen

en ik kan haast niet meer lopen en heb heel veel pijn mijn gewrichten

ze hebben nu besloten dat ik as vrijdag 7 aug een keizersnee krijg
    ben nu aan het aftellen

wens je heel veel sterkte toe

groetjes wolliewobbel

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje Niet meer actief

Oeh! Wat rot... Naja, hopen dat je veel geluk en plezier mag hebben van je kindje en het is goed van jou, je man en je kindje dat jullie je zo goed er onder houden.

Veel sterkte! En je moet inderdaad het eind doel in ogen houden, en hopen dat je ook maar weer vlug beter wordt na de geboorte want dat is ook niet niks.

Veel liefs.

5. Jeleu

Jeleu Lid

1 aug 2009
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wolliewobbel, heel veel succes dan vrijdag en hopelijk zing je het nog een beetje uit tot dan.

Deel Deze Pagina