Zwanger of toch niet? streepje niet donkerder

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door OemRomaissa, 3 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

7 jun 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    het is een ingewikkeld verhaaltje maar ik probeer het even kort samen te vatten

2,5 week werd ik ongesteld, hij kwam 5 dagen eerder en ik heb maar 1 dag gebloed, de rest was afscheiding.

vorige week maandag (1 week naar de menstruatie) besluit ik te testen en ik test licht positief met kv 2 voor 5 eur0! woensdag test ik weer licht postief.

Donderdag test ik positief met clear blue indicator 1-2 weken zwanger vanaf de bevruchting. ook moet ik op donderdag bloed prikken

vrijdag: uitslag is 7 miu/ml
    volgens de gyn is het offf een zeeeer prille zwangerschap, of is de bloeding een miskraam geweest.

maandag mocht ik opnieuw bloedprikken en ik krijg over 2 weken de uitslag pas, de gyn denkt dat ik niet zwanger ben

maaaar ik test dus nog test licht positief! het streepje neemt niet toe maar word ook niet minder?? en hij verschijnt elke keer binnen 1 minuut.

pfff ik heb geen idee wat ik hier nu mee moet

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Wat moeilijk zeg! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Ik denk niet dat je heel veel kan doen nu, behalve afwachten... Sterkte!

3. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Och jeetje dat lijkt me heel lastig! Succes met het wachten op de uitslag...

4. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Geduld is het enige wat je nu kunt hebben denk ik. Ergens denk ik... je kan alleen een licht streepje krijgen als er hcg zit in je urine. Van de andere kant weet ik niet precies hoe dat werkt in je lijf met mogelijke miskraam en de waardes hcg in je urine.

Dus tsja..

5. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Mag ik vragen waarom de uitslag 2 weken moet duren? Wat ik zou doen in jouw situatie is (als de gyn niet in 'tuig' wil) je ha bellen en vragen om een "cito hcg test". Dan weet hij in principe binnen een uur de uitslag. Je hcg verhoogt elke 2 tot 3 dagen, dus hij zou vandaag al moeten kunnen zien of je boven die 7 bent gegaan. Dan is het misschien nog niet duidelijk of het een sterke goede zwangerschap is, maar als je eronder zit, dan weet je iig dat je idd een vmk hebt gehad...

Sterkte meis, dit is zwaar klote!

6. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

7 jun 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    omdat de gyn denkt dat ik niet zwanger ben/kan zijn omdat mijn hcg 7 is en zij vind dat te laag voor een zwangerschap. Terwijl overal op internet staat dat je vanaf 5 miu/ml al 'zwanger bent of dan ben geweest'

En ik moest ook wegens pco ook bloedprikken voor andere dingen en maandag 15 augustus moet ik terug naar haar om alle resultaten te bespreken. en dan krijg ik gelijk de uitslag van de hcg, maar ik denk dat ik maandag even bel want via de receptie kunnen ze ook kijken.

7. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    een heel vervelend situatie hoopelijk ben je gewoon zwanger, maar wat voel jij zelf heb je zwangerschapssymptomen?

8. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ik zou ook even bellen meid! De rest van de uitslagen mogen misschien wel wachten. Belangrijkste nu voor jezelf is toch echt de hcg denk ik... Sterkte, ik blijf je volgen...

9. me83

me83 Niet meer actief

als ik jou was zou ik niet zolang wachten op de uitslag.. dus bellen..of over een goede 5 dagen bijv een nieuw test doen en vergelijken.. als je test hetzelfde is of donkerder denk ik dat je zwanger bent,. sommige zijn gewoon traag in hormonen aanmaken..

word ie na 5 dagen lichter dan heb je denk ik een mk gehad.. al kan het hormoon nog wel heel licht positief blijven aangeven de komende 2 weken..

krijg je van je arts en uit de testen geen duidelijkheid zou ik toch even een vk informeren en vertellen over je situatie..desnoods kun je een echo krijgen..

maar hopelijk ben je gewoon heel erg zwanger! ik duim voor je!

10. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    ik denk dat je gewoon zwanger ben als het een bloeding was van een miskraam, moet ie nu denk ik ook niet meer licht positief testen, toen ik ging testen was ie ook heel licht je zag het bijna niet, 3 weken erna nog een x getest en weer heel licht ben nu al 37 weken dus t kan nog steeds

11. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

7 jun 2011
    396
    0
    0
    zeeland

Deel Deze Pagina