Al eens met een baby op hotel geweest?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lucia, 20 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    verplaatst

2. Ietje

Ietje Actief lid

15 jul 2008
    157
    0
    0
    Om je eventuele zorgen weg te nemen, het is prima te doen hoor!
    Je moet er rekening mee houden dat je je eigen een bult sjouwt aan alle spullen, voor jezelf is een extra setje voldoende ;)
    Wij zijn 3 weken geleden naar een hotel geweest en dacht eerst ook dat het niet kon, maar ging heel goed. Wij hadden een thermosfles bij en lieten deze vullen met thee-water ( was geen probleem) en een flesje spa blauw voor overdag als we weg gingen.

Ik werk zelf in een hotel en wij warmen heel graag flesjes op hoor!

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hallo allemaal!

Live vanuit Helmond :) :

Het gaat heel goed met ons hier, tot mijn verbazing hebben we allemaal goed geslapen vannacht.Met het eten gaat het iets minder, maar we vermoeden dat er iemand weer een tandje krijgt. ;)

@Ietje: Verder is het vooral veel spullen sjouwen ja. :)

We hebben ontdekt dat als we na het in bedje leggen ons een kwartiertje verschransen in de badkamer ze al redelijk diep slaapt, en dan kunnen we zonder probleem nog wat laptoppen en zachtjes praten. :D

En over de flesjes; blijkbaar passen die Difrax flessen wel in onze flessenwarmer...paniek voor niks dus. :oops:

4. augustus

augustus Niet meer actief

Wij zijn met Rosalie naar een hotel geweest toen ze 9 maanden was. Ging prima.

maar hier antwoord op je vragen.
    1, ik zou nooit Rosalie in de kamer laten en zelf met babyfoon in de Lobby gaan zitten.
    2, wij hadden wel een flessenwarmer mee.
    Je kan ook wat heet water uit het restaurant mee nemen naar je kamer. Dit mengen met koud water en je kan het flesje maken.
    Als je in NL in een hotel zit kan je ook warm kraan water gebruiken.

Deel Deze Pagina